Whitning strips

Meiden
ik heb redelijk gele tanden, ik had al van whitning strips gehoord maar ik weet niet of ze in belgie verkrijgbaar zijn? Weet iemand meer ?Ik zou ze heel graag willen kopen

check google als je niet weet wat het is…

kijk bij een drogist ?
het lijkt me trouwens echt niet goed voor je tanden.

ik weet niet of ze in België verkrijgbaar zijn, denk je niet dat bleken bij de tandarts een beter idee is?

Het is heel duur bij de tandarts niet? Dan liever met die strips, je hebt na 2 weken resultaat dacht ik

mijn broer heeft het ook laten doen en volgens mij was het niet schrikbarend duur. Het ligt er misschien aan wat je er voor over hebt. Maar ik denk dat je beter wat meer geld uit kunt geven en het door een professional kunt laten doen dan zelf aan de slag gaan.

Hm oke kan je eens vragen hoeveel het kostten?:slightly_smiling_face:

ik heb het even voor je gegoocheld want mijn broer spreek ik niet zoveel meer. Het verschilt heel erg per tandarts hoeveel het kost (even bellen dus). Blijkbaar bestaan er ook ‘klinieken’ en daar kost het tussen de 150 en 250 euro. Je kunt ze ook laten laseren in zo’n kliniek, en dat kost tussen de 295 en de 750 euro.

in Amsterdam is er eentje voor 375,- en die is supper goed, daar komen ook bekende nederlanders etc.

De Crest Whitening strips schijnen erg goed te werken, maar alleen in amerika verkrijgbaar, je kan ze via ebay bestellen wat ik waarschijnlijk ook ga doen :slight_smile:

Je hebt ook zo’n whitening spul, waar je je tanden 1x per dag mee moet poetsen, schijnt erg goed te werken. Ik heb het laatst nog zien ligeen bij de Action.

Ik had laatst aan m’n tandarts gevraagd hoe ik ook m’n tanden witter kon maken, maar hij zei dat het waarschijnlijk altijd terug valt op je eigen tint.

Wat is dat precies? :slightly_smiling_face:

Mascha had pas een artikel over tanden bleken, misschien kan je daarnaar kijken.

http://www.creststrips.co…L6a4t6JlKQCFcosDgod71mSHQ

Werkt PERFECT! (L)
Vriendinnetje had ze voor me meegenomen uit amerika.

Het is een tubetje, een soort van tandpasta, daar poets je je tanden 's ochtends of 's avonds mee en dat moet je tanden een aantal tinten verlichten, bij een vriendin heeft het erg geholpen,ik kan er neit over meepraten, ik heb namelijk een beugel…

Ik heb 5 Minute Speed Whitening gel gehad. Daarbij moest je elke dag 2 weken lang voor 20 minuten de gel laten inwerken op je tanden met zo’n bitje die ik ook nog los moest kopen. Ik het begin dacht ik wel dat het hielp, maar uiteindelijk op de foto’s zag je minimaal verschil.
Nu gebruik ik al 11 dagen Crest Whitestrips Professional en echt wauw! Mijn tanden zijn zo wit geworden en ik moet nog 9 dagen. Mijn oom zei na de 3e dag van gebruik dat ik zulke mooie witte tanden had. :grinning: Ik heb een voor foto gemaakt en ik wil wel een na foto maken en laten zien als ik er klaar mee ben.
Beide producten via Ebay gekocht.

jaaa!! bedankt allemaal :stuck_out_tongue:

StepHhaniE; kan je die link doorsturen van waar ergens op ebay:)x

^Ik note 'm wel ff…

wat bedoel je met noten, opschrijven ?:;$
ik voel me nu dom