Whitney wint wat vinden jullie?

Ik was voor Fatima =]
Maar altijd leuk voor de winnares natuurlijk ^^

Ik was meer voor Fatima of Anya maar ik denk dat die wel werk zullen krijgen. Ik vind het gewoon erg goed dat een “plus size” model eens wint, ze verdient het echt!

[i]Eigelijk was ik voor Katarzyna,
Maar wel goed dat er nu eens een model wint die niet altijd zo heel erg dun is. Zelf ben ik ook te dun, en daar krijg ik veel kritiek op. Dus ik vind het wel mooi voor haar! Anya en Fatima deden het ook heel goed vond ik!

xx

[/i]

leuk dat er is een plus size wint
maar ik vond anya en fatima beter, en mooier

Ik vind het super goed,
en dat wat ze op het laatste zei, raakte me

Ik was zoiezo voor Whitney,
dus blij toen ze won :slightly_smiling_face:
maar ik vond die laatste foto van Anya écht zo van;
huh, tja ik ben niet zomaar blond :stuck_out_tongue:

Ik was voor Anya en Fatima. Ik ben dus niet zo blij ermee ^^

Ik dacht echt dat ze anya ging zeggen en toen zij ze alsnog Whitney. maar ik wou wel dat zij won, eerst was ik voor katarzyna maar die vloog eruit. xd

Ik vind het hartstikke leuk! Ik denk alleen wel dat de jury eigenljik voor Anya wilde kiezen, maar voor hun reputatie een plus size model te laten winnen, zodat ze laten zien dat iedereen kan winnen @ ANTM. Maar goed, dat denk ik dus.

Ik vind der wel mooi, maar zo ongelofelijk nep. Ik wist al dat ze ging winnen, maar was toch nog voor Anya. Die was mooier en deed ongeveer alles goed. Vond het ook raar dat ze pas aan t einde begon over dat pesten enz. als je het meteen had gezegd hadden ze daar waarschijnlijk rekening mee gehouden. ‘Haar laatste woorden’ waren inderdaad wel heel erg mooi.

ik vind idd ook dat ze normaal is en niet plus size, en ik vind het heel goed dat ze gewonnen heeft!

Ik vind het leuk dat er een plus size heeft gewonnen.

Maar whitney is arrogant en ik vind haar geen modellengezicht hebben. Anya vond ik veel beter. En het leek wel een beetje dat Tyra gewoon graag een plus size model als winnaar wou… maargoed.

dat bedoelde ik dus een beetje :grin:

ik vind het vet :grinning:

en ze is in de modellen wereld plus size maar in het normale leven zegmaar gewoon net als ieder gezond mens volgens mij

xx

helemaal mee eens :grinning:

Ik vind het echt leuk dat er een keer niet een anorexia achtig model is.
sorry als ik hier iemand mee beledig. Maar zij heeft echt het perfecte figuur!

Ik vond dit echt 1 van haar mooiste foto’s!

http://i40.tinypic.com/28ldld4.jpg

Ze heeft mooie foto’s, en tuurlijk tof omdat ze een gezond gewicht heeft, maar ik vond Anya stiekem wel mooier, Anya lijkt op een elfje <:

Nja, als dat een plus size model is, wat ben k dan wel niet xD

Nee ik vond d’r niet mooi, maar sowiezo vond ik in dit seizoen geen enkel echt eruit springen :\