Whiteboard verf voor op je muur.

Ik wil al een tijdje iets anders met mijn kamer en mijn ouders vinden het ook goed, dus nu was ik wat inspiratie aan het opdoen op internet en nu kwam in whiteboard verf voor aan je muur tegen. En nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft, of het lekker schrijft, of het glad is en of het makkelijk en goed weggaat.

Sorry als het niet goed staat, ik dacht ik kan wel een slaapkamer ideeën topic gaan opzoeken maar daar hoort dit ook niet echt bij lijkt me.

Volgens mij HEMA!
Ik weet dat ze schoolbord en glow-in-the-dark hebben, dus zullen ze die ook wel hebben!

bij de hema, denk ik, ja! en anders eventjes langsgaan bij de plaatselijke verfwinkel, die zullen daar ook wel iets over weten!

en hoe werkt dat, kan iemand me dat uitleggen? en werkt het ook op een korrelige muur structuur?

Ikea heeft ook wel eens zoiets, ook met krijtbord idee.

Ik denk dat het wel gewoon moet op een gladde muur :slightly_smiling_face: . Heb ik ook altijd, als ik iets van zo’n whiteboard sticker wil opplakken kan het altijd maar aan 1 kant xD

Je verft het op de muur en dan als het droog is werkt het net als zo’n klein whiteboard. Op een korrelige muur lijkt het mij dat het niet heel fijn schrijft.

Ja wel op een gladde muur! Ik weet ergens daar hebben ze de wcdeur aan de binnenkant geverfd, voor als iemand zich verveeld haha! Is onwijs leuk! En werkt gewoon hetzelfde als een ouderwets schoolbord!

bij de Kwantum heb ik verschillende gezien. Daar zag ik glow-in-the-dark, krijtbord (dat zwarte waar je met krijt op kunt schrijven) en nog een paar. Weet niet of ze ook op internet te vinden zijn, misschien ff googlen?

x

en je kan het uitwissen met een doekje ofzo? DAN WIL IK EEN WHITEBOARD voor inspirerende teksten<3<3

Ja, daarom wil ik het ook op mijn muur haha. Kan ik er vanalles op schrijven haha. (:

Ken het helemaal niet klinkt wel erg leuk!

Het kan alsnog op een korrelige muur dan, zolang je het maar in 2 lagen doet.
Dus eerste een grondverf (die hoeft dan niet persee zo’n white board verf te zijn) en dan de whiteboard verf laag erover heen :slightly_smiling_face:

Maar niemand heeft het dus al uitgeprobeerd? (:

Ik heb een keer schoolbord verf gehad, haha, was zooo vet!

Vergeet de HEMA. Die heeft dat niet.

Wij hebben thuis op de meterkast schoolbord verf, echt superleuk en handig :slightly_smiling_face: We konden ook nog kiezen voor magneetbord verf, maar whiteboard weet ik niet zeker. We hebben het btw gekocht bij een verf winkel!