White, wet & wild?

Hallo meiden,
Volgende week heb ik introductieweek van de Universiteit in Groningen, en het thema van het eindfeest is White, wet & wild. Nou, het is vrij duidelijk: je doet witte kleding aan èn je wordt nat. Volgens mij is het een vent die dat bedacht heeft, maar goed :stuck_out_tongue: Heeft iemand tips wat ik aan zou kunnen trekken, en wat niet teveel door zal schijnen? Ik heb een jeanslegging die wit is en niet echt door zal schijnen, maar het gaat me vooral ook om het topje/tuniekje wat ik zou moeten aantrekken.

hey!
keitof, ik ga ook in groningen studeren, mis alleen de KEIweek ivm vakantie.

maar je zou eigenlijk alles aankunnen trekken met daaronder een zwart topje oid, of je bikinitopje! als een soort ‘surprise’ als je eenmaal nat bent?

uhm, misschien dat je een wit (niet doorschijnend) topje onder je blouse/shirtje/tuniekje kunt doen, zodat je niks ziet zegmaar ;p

Ja, het is alleen altijd heel moeilijk om te zien of een bepaald topje niet doorschijnt of wel :’)
Kan wel al mijn topjes afgaan deze week als ze in de was hebben gezeten ofzo…

Leuk! Wat ga je doen en heb je al een kamer?

als je een goede BH onder je shirtje doet zie je je borsten er niet door heen als het nat is, dus ik zou gewoon zorgen voor een BH van wat dikkere stof.

-

of met een gekleurd bikinitopje eronder, is ook leuk!

Verloskunde! (heb eerst 2jaar geneeskunde gedaan) en ik heb inderdaad al een kamer, is ook wel nodig, kom uit de betuwe. En jij???

Ik ga Godsdienstwetenschap doen (jaja). Waarom ga je van Geneeskunde naar Verloskunde?
Ik heb helaas nog geen kamer, kom zelf uit Apeldoorn dus het is ook wel hard nodig. Ben nog op zoek.

jha indd! (:
of een leuk FEL roze topje onder het witte

Doe een huidskleurige beha onder je witte T-shirt. ^^

Of gewoon een bikini eronder, weet je zeker dat het niet heel erg is als het doorschijnt ;p

Whoehoeeh Groningen :grinning: Geboren, getogen, studerend. Er gaat tenslotte niets boven Groningen

Maar ik zou er een zwart topje onderdoen, dat schijnt zeker weten niet door & dan kun je gewoon lekker feesten zonder je zorgen te moeten maken of mensen door je shirtje heen kunnen kijken.
Veel plezier in ieders geval met je intro week :slightly_smiling_face:

wit tshirt met een withempje eronder met een wittebh?:stuck_out_tongue: of nog een withempje en als het niet mooi weer is een wit vest? :stuck_out_tongue:

Geneeskunde vond ik niet leuk en te zwaar, en ik wist al dat ik met zwangere vrouwen of kleine kinderen wilde werken, dus was verloskunde een logische stap. Apeldoorn is ook wel ver weg. Heel veel reageren en hospiteren zou ik zeggen. En niet moeilijk doen als ze je uitnodigen, gewoon veel op en neer reizen. Ik heb redelijk snel een kamer gevonden gelukkig. Heel veel succes nog met het vinden ervan!