White ink tattoo

ja idd, als dat echt zo is dan.

up!

ik vind hem wel heeeeeeeeeeel mooi =o

Doet me denken aan zo,n litteken.

Wow slim inderdaad.

inderdaad!

Hij is wel heel mooi…
Je moet alleen wel een íets donkere huid hebben om het te kunnen zien,
maar hij is wel heel mooi omdat ie niet zo heavy is.

Ik vind het niet zo mooi, het doet me denken aan een litteken.

normale tattoo’s vind ik echt heeeeeel lelijk, maar dit vind ik wel heel mooi

up (:

weet iemand hoeveel die ongeveer kost?

Ik vind het wel grappig… maar als het naar een paar maanden lelijk word is het wel zonde

Wauw!

wel mooi, maar niet als ie verkleurt xD

Ja klopt, vind het heel mooi!

Het wordt in Nederland ook niet heel veel gedaan, omdat het eigenlijk gewoon niets is. Het verkleurd snel, vervaagt ook sneller omdat hij geen omlijning heeft etc.

Als je zoiets wilt kun je beter een brandmerk nemen. Alleen is het maar de vraag of je jezelf zoiets aan wilt doen :3

Most artists use white ink to highlight certain parts of your tattoo design. However, white ink is a special color that requires your artist to work closely with you. The effect of white ink differs greatly among clients, and its visibility and retention on the skin has much to do with the natural coloration of your skin. White ink seems to work best on very light-skinned people. Unfortunately, this means people with dark skin would not able to get a white ink tattoo on their skin to have a “photo negative effect” that looks like a negative of a dark colored tattoo on light skin. This is because the ink sits under your skin, and the layer of skin over the ink is tinted with your natural skin color. So if you have very dark skin, the white will be overwhelmed with your natural melanin. Those who have very light skin however, may use white ink exclusively to get tattoo designs that are very difficult to discern at first glance. This might be an interesting option for ankle or wrist tattoos, or other areas where a regular non-white tattoo would show up too easily and possibly cause problems for the wearer.

Het is dus maar mooi voor een tijdje, zonde!

ik vind het lijken op een litteken.
ja weet ik veel.

Dat had mijn tante. Nu is het een raar geel kleurtje en helemaal vervaagd.