White ink tattoo

Hee,
ik zag net een foto van Cassie’s tattoo

http://twittermugshot.com/wp-content/uploads/2009/07/CASSIE-WHITE-INK-450x337.jpg

en ik vind hem echt supper mooi, het is een white in tattoo.
heeft iemand er misschien ervaring mee?
of het ongeveer hetzelfde is als een normale tattoo qua prijs etc. ?

Wauw dat is mooi!
Maar zou dat niet snel vervagen?
En wat als je in de zon ligt? xD
Hier heb je niks aan, upje voor jou =)

ik denk dat het als een normale tattoo niet zo vervaagt :open_mouth:
thanks voor je up!

een echte tattoo vervaagt inderdaad niet zo heel snel, ik heb de mijne nu een half jaar en ik ben er super blij mee, aan de andere kant als je liever niet iets heel opvallends wil kan je beter een white ink tattoo nemen maar informeer er wel goed over bij de tattooshop!

Het is echt onwijs mooi, maar het word eigenlijk door iedereen afgeraden, omdat het bijna altijd verkleurd(ook heel snel) naar geel/bruin. Dan lijkt het meer op een gelige plek…
Veel tattooerders zetten het ook niet om die redenen, en het is ook duurder dan een gewone tattoo, geloof ik.
Ik heb er zelf ook een tijd over na gedacht want ik vind het echt heel erg mooi, maar als het na een paar maanden helemaal bruin is, hoeft het van mij niet meer… :frowning_face:

ik zie het plaatje niet…

Ik zie het plaatje ook niet dus heb even op google gekeken.
Vind het opzich wel mooi, is niet zo opvallend als gewone tattoos.
Maar op die site stond inderdaad ook dat het kan “verkleuren” (minder licht) worden als het teveel in de zon komt.
Dus als je zoiets zou overwegen zou ik het alleen op een plek doen die niet vaak in de zon komt (stick it where the sun doesn’t shine :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Edit: En je hebt er schijnbaar veel sneller een allergische reactie op dan op zwarte inkt.

Mijn vader had ook een stukje wit in zijn tattoo, maar das allang weer weg. Zou het dus niet doen.

nu wel als het goed is :grinning:

Kun je net zo goed geen tattoo nemen…
Je ziet er geen flikker van.

Volgens mij moest je zo’n tattoo vaak bij laten werken omdat je er steeds minder van ziet. Tenminste dat heb ik wel eens gehoord, geen idee hoe het verder zit, maar ik vind het niet zo mooi.

ik wil ook juist dat het niet zo heavy opvalt en een beetje naturel eruit ziet :stuck_out_tongue:

Het zou wel tof zijn bij een donker getint persoon.

Jack Osbourne heeft er toch ook eentje? Met mom ofzo?

Ik vind het dus alleen mooi wanneer een donker getint persoon het heeft, want daarbij kun je het zien.

ja, en ik vind witte tattoo’s eerlijk gezegd nogal op littekens lijken

Dat vond ik nou ook!
Alsof je in je huid hebt zitten krassen.

Kan je beter een zonnetattoo nemen.

(vorm/letters plakken op je arm, zonnen en klaar. Ookal werkt dit niet in de winter.

ik ben getint, anders zou ik het ook niet willen denk ik.

wauw, ik vind het wel gaaf !

yeah, ik ook :3

supervet alleen die bruine verkleuring is minder:p