where to go

hey,
Al sinds n lange tijd heb ik wat problemen thuis en met mezelf alleen kan ik hierover gewoon echt niet praten het speelt al van jongs af aan en mijn ouders spelen daar n belangrijke rol in. Omdat mijn vriendje wel ziet dat ik af en toe echt heel depri ben en de therapie ook niet werkt en ik heb wel vertrouw maar nooit echt kan vertellen wat er is, zoek ik een plekje en het ik woon in Maastricht maar alles hier werkt op mijn zenuwen zodra hij erover begint. Ik zoek dus een plekje ergens in Nederland (maakt niet uit waar er kan best een dagje weg van gemaakt worden) waar we s’avonds kunnen we praten en t mag best n beetje romantisch zijn t gaat er gewoon om dat er rust is en dat ik me op mn gemak voel wat volgens mij wel goed kan zodat ik met hem gewoon een gezellig dagje kan hebben en natuurlijk een goed gesprek want ik weet dat hij dat goed zou kunnen waarderen als hij gewoon wat meer weet. Ik merk aan hem dat hij wel echt veel om me geeft en achter me wil staan alleen niet goed weet wat er in me omgaat, dus ik hoop dat iemand iets leuks weet :slightly_smiling_face:
xxxxxxxxxxxxx

Waarom moet dat per se ergens in Nederland? xd kan toch ook gewoon in de buurt. Hoe romantisch het is maak je er zelf naar denk ik.

staat ^