Where to go book

Heey guys,

ik heb dus een leeg boekje, en na een hoop denken en zoeken weet ik eindelijk wat ik ermee ga doen: het wordt een Where to go book, hierin schrijf ik op waar ik allemaal heen wil gaan, plak mooie plaatjes daarbij en zet een klein vierkantje om af te vinken als ik er ben geweest. Ik heb echt superveel zin erin om het te maken, misschien breng ik anderen nu wel op ideeën aangezien het voor mij ook heel lastig is geweest om dingen te verzinnen;)

Mijn probleem is dat ik al mijn creativiteit in het idee heb gestopt en nu geen idee heb welke plaatsen/landen ik erin moet zetten. Weten jullie nog wat mooie plaatsen??

Luff

Aah klinkt echt leuk!

Exuma-eilanden lijken me ontzettend gaaf. Je kan daar met varkens zwemmen haha. Lijkt me helemaal geweldig. Verder misschien nog plekken waar familie woont(als je familie in het buitenland hebt wonen)?

Erg leuk idee! Ik wil zelf heel graag een keertje naar Perth!

Ik wil sowieso ooit eens naar India, Japan en Australië

Tof idee! Misschien dat ik daar ook aan ga beginnen, wou altijd al Nieuw Zeeland en China zien. Australië ook wel, maar daar twijfel ik over door al die enge verhalen met al die dieren en insecten daar bah

Ik zou nog eens graag naar het balkon van Romeo en Juliet in Verona willen!

Niet om dromen kapot te maken ofzo, maar dat balkon viel me erg tegen. Het is niet eens het originele, maar pas later geplaatst.
Daarnaast is het lopen over de koppen en sta je een paar uur in het huis (leeg) te wachten tot je twee seconden op het balkon mag staan.
Leuk om langs te gaan als je er toch bent, maar niet om speciaal heen te reizen!

Daarnaast vond ik de briefjes aan de muur en de slotjes aan de hekken (en het beeld van julia wat verkleurd is door alle handen) wel bijzonder!

Het balkon van Romeo en Juliet viel mij ook heel erg tegen! Maar de stad zelf is erug mooi!

Alvast sorry voor mijn slechte topografie, weet echt niet waar alles ligt haha dus misschien zijn het dubbele, maar;
Ik zou nog graag naar de bahama’s willen, kroatie, hawaii, los angeles, las vegas, australië, en een land waar veel wilde dieren zijn… euh je kan beter vragen waar niet heen denk ik. :stuck_out_tongue:

Ik wil op elk werelddeel geweest zijn! Een rondreis door Amerika lijkt me echt super gaaf, Australië voor Bondi beach en nog ergens naar zuid amerika.
Maar mijn probleem is ook dat ik niet als toerist wil reizen maar echt de cultuur wil meemaken, en er dus niet in een autootje langs tuffen.

Ik zou er ook steden/ natuurgebieden in Nederland, België en Duitsland inzetten. Dit is iets haalbaarder en daardoor verlies je minder snel de motivatie. :slightly_smiling_face: (tenzij je een wereldreis plant :stuck_out_tongue: )

Bijvoorbeeld Amsterdam, de veluwen, de wadde eilanden, Maastricht, Berlijn, Ardenne etc.