where to find him? :(

maar ik WIL hem neit vergete:|
en bij jou is het heel ander verhaal
ik weet in ieder geval dat hy in dezelfde woonplaats als mij woont en zijn school is denk ik oook niet echt zo ver van de mijne
voorderest woont jouw lover helemaal in een ander land

Maar misschien heeft ie wel een vriendin ofzo, en er zijn andere leuke jongens, maar bijvoorbeeld dat feest… kan je wel je slag slaan als je hem eenmaal ziet. Maar er zwemmen meer jongens in de zee hoor (’: Ik weet trouwens wel wat je bedoelt, toen ik weleens met de tram ging reizen zag ik ook vaak dezelfde leuke jongen toen ik nog geen vriend had hoor, ik kreeg hem niet uit m’n hoofd, en een paar weken later zat ie te knuffelen/zoenen met een meisje vond ik echt niet leuk, maar dat kán gebeuren.

ja dat kan idd wel…
maar ik weet het niet
bij deze jongen lijkt het zo alsof hij mij ook gewoon wel ziet zitten
want hij kijkt wel steeds naar me
net iets vaker dan andere jongens
en meestal wacht ik ook totdat jongens het initiatief (of hoe jet het ook schrijft) nemen

up -.-

Ja ik snap het, dat doe ik ook, ben niet zo iemand van, nou ik ga even lekker met je kletsen (’: , maar meer wachten totdat de jongen wat zegt, maar ik zou maar wachten op het feest, dán kan je wel je slag slaan, of meer uit kan natuurlijk ook.

haha dan weet jij dus hoe dat voelt :stuck_out_tongue:
maargoed thanks voor de reacties en tips allemaal
iemand anders nog tips ?

Ik zou ook gewoon vaker uitgaan idd.
Openbaar vervoer moet je denkik gewoon geluk hebben, de tijdstippen dat je reist kunnen altijd verschillend zijn.
En als je hem dan nog een x ziet, moet je gewoon met hem praten, niet teveel bij nadenken verder. Anders krijg je er wss spijt van, als je dan weer niet met hem gepraat hebt. :angel: Succes ermee iig

heb je al op de hyves van de plek waar je uitging gekeken, bij de leden? En anders zou ik inderdaad gewoon vaker daar uitgaan. Als je hem ziet zou ik gewoon op hem aflopen en zeggen dat je hem de laatste tijd wel vaak ziet (stalker :stuck_out_tongue:) en dat je wel eens zijn naam wil weten, of zoiets. Ik zou dat ook heel eng vinden, maarja als je het dan niet doet kan het zo zijn dat je hem nooit meer ziet. En je hebt het dan tenminste gedaan, je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan, toch :slightly_smiling_face: ?
Succes!

heeey thankss allemaal
ik zal op de hyves kyken:P
verder nog tipps??

Meid, ik weet hoe je je voelt.
Ben ook zowat een keer verliefd geworden op een jongen die vaste klant is in de winkel waar ik werk.

Praat gewoon over iets spontaans…
ehm… over het weer, dat je bus zoo langzaam is,
of iets wat je ziet gebeuren en allebei vast grappig/irritant vind…

Bij die van mij bleek later dat hij een vriendin had, ik hoop voor jou wat beters :wink:

Ik heb exact hetzelfde probleem :open_mouth:
alleen, ik heb hem maar 2 keer gezien op de trein,
en de tweede keer heeft ie me een kus op m’n wang gegeven,
(we hadden heel de tijd oogcontact en stonden tegenover elkaar)
weet niet wat ik moet doen nu :confused:

Kaching ik heb een idee.

http://s5.tinypic.com/2mxeaty.jpg

1. Je gaat in de bus zitten, dicht bij hem in de buurt en draait je dan een beetje naar hem toe.
  2. kijk gewoon die kant op, alsof je aan die kant naar buiten kijkt
  3. Als hij zijn hoofd naar jou draait kijk je naar hem en lach je. Dan zeg je: ‘Ik zie jij volgens mij wel vaker hier, waar moet je heen?’
  4. wrs krijg je dan wel antwoord, en dan zeg je, ik heet trouwens … en jij ?
  5. gesprekkkk
  6. toevoegen op hyvesssss

Bye