where to find him? :(

haaajj,

ik zag dus een tijdje trug een jonge en ik vond hem gwn heel erg knapp en niet meer dan dat
ik zag hem trouwns in het openbaarvervoer
later zag ik hem nog een keer
dus zegmaar een week erna ofso
zag ik hem tijdens het uitgaan
alleen ik ga zelf dus heel weinig uit en het was gewoon echt toevallig
maar tijdens het uitgaan begon ik hem zegmaar echt ‘leuk’ te vinden
ik heb niet met em gepraat en weet ook niet eens zn naam:S
en toen zag ik hem ongeveer een weeek later weeer in het openbaar vervoer echt heel toevallig
maar ik had ook echt het gevoel dat hy naar me keek enzo en ook tijdens het uitgaan had ik dat,
mar ik begin hem nu dus echt heel erg leuk te vinden en wil hem dna ook wel vaker zien enzo
ik heb ook wel geprobeert om weer op dat tijdstip de bus te nemen maar ik kwam niet echt verder…

weet iemand wat ik nu moet doen???:frowning_face:

bedanktvoor het lezen x.

uppp?

nouja, wij kunnen ook niet weten hoe je hem dan moet leren kennen, gewoon als je hem tegen komt met hem praten ofzo.

ik zou gewoon naar hem toegaan

vaker uitgaan.

Nou ik zou het écht niet weten. Gewoon wachten totdat je hem weer ziet, want zonder naam kom je niet ver denk ik zo. En de volgende keer, knoop je gewoon een ‘spontaan’ gesprekje met hem aan.

hyves?

Zonder naam kunnen wij je niet helpen. Volgende keer als je hem ziet hem aanspreken dus.

al geprobeert:P maar zn naam neit dus k kom daar neit echt ver mee
enjaaa
ik had er later echt zoooon spijt van dat ik er toen neit naartoe was gegaan
volgende keer maar gwn al het lef bij elkaar hale =)

Idd, anders zit je zo de hele tijd te zoeken (’: haha.

Nee inderdaad gewoon een gesprekje aanknopen, bijvoorbeeld over het weer ofzo, of van: ‘‘Hey jou heb ik weleens vaker gezien! toevallig he?’’ gewoon lef. En je ziet misschien wel waar het je brengt.

haha ik zla het probere =)
mar ik vind het latijd zo raar om dan opeens op iemand af te stappen die je maar een paar keer hebt gezien:P
dus weet iemand nog iets anders waarmee ik een gesprek kan beginnen?

Ja maar wat als je hem weer ziet, en hij gaat weer voorbij? dan heb je er weer spijt van. Hoe kom je anders in contact met hem? Of snel in het voorbij gaan een briefje ofzo in z’n zak stoppen :stuck_out_tongue: klinkt wel wanhopig?.

haha jaa idd wanhopig
maar ben meestal alleen als ik reis zegmaar
anders was een vriendin vastwel een gesprek voor me begonnen denk ik :frowning_face:

Je bedenken dat je een jongen die je maar drie keer hebt gezien niet meteen zo leuk kan vinden lijkt me een goede eerste stap.
en praat gewoon tegen 'm.

Denk gewoon dat je zelf een gesprekje moet aangaan.
Anders gaat ie zo voor je neus weg, je kan hem moeilijk achtervolgen toch?

Misschien heeft ie wel een vriendin?
Dat weet je niet, of misschien is ie een player?

Of ga gewoon vaker uit, misschien maak je meer kans.
Anders helaas, en er zijn nog meer leuke jongens.

jaa kga binnenkort denk ik wel ff naar hetzelfde feest:P
maar dat duurt nog ff paar weekjes:S

en volgens mij is het geen player want hy was de hele tijd bij zijn vrienden en hij danste ook niet haha
en ik heb hem ook gewoon niet bij meisjes gezien dusja…

upjee

Aanspreken bijv met “heb ik jou niet aleens vaker gezien”, en dan zijn msn/nr vragen.

dat had ik ook, maar dan met een jongen van de vakantie die in een ander land woonde. je kunt hem het beste vergeten denk ik. het duurt wel even, bij mij ook een half jaar, maar het zal je vast lukken!