Where are you, little secret? [VRHL]

Ik schrijf al een tijdje aan een verhaal en wilde het nu eens posten. Tips en kritiek zijn welkom, ik heb niet veel ervaring met schrijven. (:

Aly
Ik gleed met mijn vinger over de foto. Het laagje stof verdween op de plaats waar mijn vinger de foto raakte. Op de foto stond de jongen die ik al zes jaar niet had gezien, die was vertrokken toen mijn moeder hem niet accepteerde zoals hij was. Er ontstonden tranen in mijn ogen. Ik had geen idee waar hij nu was en met wie. Dat was iets dat mij de laatste paar weken bezig hield, ik bleef eraan denken. Eén ding wist ik zeker: Ik moest hem zien.

Veder?

verder !

verder!

Die zin klopt niet. Ja sorry dat valt mij altijd meteen op, maar ga maar verder !

Aly
“Mam,” fluisterde ik toen ik voor haar stond. De moed zonk me in de schoenen. Haar vragende, strenge blik.
“Ik ga op zoek.” Weer die vragende blik. “Naar Thomas,” verduidelijkte ik mijn idee. Ik sloot even mijn ogen, wachtend op de uitbarsting. Maar die kwam niet. Ik opende voorzichtig mijn ogen en keek mijn moeder onzeker aan.
“Nee, sorry Aly.” Ze schudde haar hoofd, alsof ze zich niet kon indenken dat ik dit wilde.
“Ik wil dit.”
“Je bent in de war. Kom lieverd.” Ze trok me mee naar de bank en duwde me in de kussens. Ze leek hoog boven me uit te torenen.
“Wat moeten je vaders zakenrelaties dan wel niet denken?” Dit verafschuwde ik van mijn moeder. Het was altijd maar mijn vaders werk, zijn zakenrelaties en hun mening. Er werd nooit eens rekening gehouden met wat ík wilde.