Whatsappgroep met meiden die ervaring hebben met een psygische stoornis

Hee lieve meiden!

Het lijkt me erg leuk om een groepsapp met een paar meiden te beginnen die ervaring hebben met een depressie/onzekerheid/zelfbeschadiging/angststoornis.
Ik ben zelf 15 jaar (volgens mij echt 1 van de jongste hier :cold_sweat: ) Zelf heb/had ik ook een depressie. Het is niet de bedoeling om in de groepsapp te gaan als je niet van je stoornis af wil, dus het is echt alleen als je de motivatie hebt om er vanaf te komen en om hulp erbij te krijgen! Het lijkt me gewoon supergezellig om met elkaar te praten, en ook om met elkaars problemen te helpen. Dus als je intresse hebt en iets hebt meegemaakt, geef dan een reactie :slightly_smiling_face:

Lieefs’x

Hoi Ireen, lijkt me leuk om erin te gaan! Ik ben 16 en heb vorig jaar denk ik een depressie gehad, nu gaat het wel beter maar nog steeds niet top en met periodes ook.

Liefs Swaan

Up! :slightly_smiling_face:

Ik zou ook wel graag in de whatsappgroep willen. Struggle ook nogal met mijn gevoelens en mijn ‘mood’… Wie maakt em aan?

Ik zou er ook wel in willen!

superleuk meiden! heb jullie een note gestuurd :slightly_smiling_face:

Heb ook last gehad van een depressie en angststoornissen. Sinds vorig jaar eindelijk hulp ervoor gezocht, hoop dat het iets verandert. Het gaat iets beter soms maar dan kan het weer erg worden. Maar ik zou ook wel in de groepsapp willen!

Ja ik zou er ook wel in willen! :flushed:

jaaa ik wil er ook wel in!

Mij lijkt me dat ook wel wat