Whatsappen met jongen van vakantie

Ik was vorige week op vakantie met vriendinnen in Terschelling en toen heb ik de eerste avond een leuke jongen leren kennen. Ik heb die avond met hem gezoend en die avond daarna ook, de volgende dag ging hij al naar huis. Hij had de eerste avond al mijn nummer gevraagd en mij toegevoegd op facebook.
Die dag dat hij weg ging had ik met hem gepraat op whatsapp (hij begon toen met praten) en dat was best wel gezellig en toen hij ging slapen zei hij: ik spreek je nog wel. Toen heb ik hem daarna een paar dagen niet gesproken, maar gisteren ging ik maar weer tegen hem praten omdat ik hem wel leuk vind.
Het was weer een leuk gesprek zoals de vorige keer en hij toonde ook wel interesse en hij zei ook dat hij mij wel een leuk meisje vond enzo. Maar vandaag heeft hij weer niks tegen mij gezegd. Ik wil wel echt heel graag iets tegen hem zeggen maar ik weet niet zo goed wat, en ik wil ook niet overkomen als een stalker ofzo. En ik weet ook niet zo goed wat hij van mij vind; ik weet niet of hij het gewoon leuk vond voor die twee avonden of dat hij misschien ook een keer wil afspreken (hij woont wel ver weg). Maar dat durf ik ook niet echt te vragen want dan ben ik bang dat hij dat misschien helemaal niet wilt.
Ik wil wel echt iets tegen hem zeggen vanavond want anders ben ik bang dat hij helemaal niet meer tegen mij gaat praten.
Ik vind hem echt heel leuk maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen. Aan de ene kant heeft hij wel laten merken dat hij mij wel leuk vindt (dat heeft hij gezegd en hij reageert ook wel snel als ik iets zeg) maar aan de andere kant laat hij vandaag weer niks van zich horen.

Dus wat kan ik het beste tegen hem zeggen vanavond op whatsapp?

Om het nog wat duidelijker te maken: Ik wil gewoon dat het gesprek weer op gang komt, maar ik wil niet dat ik als een stalker over kom. En ik vind het lastig omdat ik niet echt weet of hij het wel leuk vind om met mij te praten aangezien hij zelf ook niet het gesprek begint.

iemand?

ik zou graag vanavond nog iets naar hem willen sturen, anders heb ik hem al twee dagen niet gesproken. of weten jullie iets wat ik morgenochtend naar hem kan sturen?

ik ben echt heel slecht in whatsappen met jongens en ik word er altijd een beetje onzeker van, dus vandaar dat ik hier advies vraag :flushed:

Hee meid!
Zo te lezen uit jouw verhalen klinkt het alsof hij wel interesse in je heeft! :slightly_smiling_face: Hij heeft niet voor niks je nummer gevraagd en is tegen je begonnen met praten op whatsapp. Het is niet gek dat hij niet elke dag tegen je praat, misschien vind hij zichzelf dan als een stalker overkomen.
Ik zou zeker een gesprekje met hem beginnen! Vandaag of morgen. Kom dan terug op gesprekken die jullie eerder hebben gehad, of herinner hem aan die zoen en dat je dat heel fijn vond enzo. Terloops kun je vragen of hij misschien zin heeft in een afspraakje, dit is echt niet gek. En als hij je afwijst, jammer dan. Aangezien hij ver weg woont zal je hem toch niet meer tegenkomen! Ik zou die kans pakken, succes! :wink:

Hij woont ver weg. Dus als je een blauwtje loopt boeit het niet.

ik zou het gewoon nog een paar keer proberen! begin nog een stuk of drie keer het gesprek (verspreid over meerdere dagen, niet drie keer per dag haha :p), en kijk dan verder. als hij daarna of tussentijds niet uit zichzelf tegen jou praat zou ik het erbij laten… dan is ie blijkbaar niet geinterreseerd genoeg in je, jammer maar helaas.

en gewoon proberen het gesprek luchtig maar leuk te houden! vraag wat dingen die je nog niet weet en hou het gaande :wink:

Waarom wilt iedereen toch ellenlange gesprekken op whatsapp? In het echt is toch veel leuker?

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik hem vandaag maar een berichtje ga sturen. Moet ik dan beginnen met iets van: Hee, alles goed? Of moet ik gewoon gelijk iets vragen. Ik vind het zelf altijd een beetje stom als mensen vragen hoe het gaat, want dan wordt het zo’n standaard gesprek. Maar gisteren heb ik hem niet gesproken dus dan is het misschien ook een beetje stom om zonder ‘hoi’ of iets gelijk een gesprek te beginnen? En ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik tegen hem moet zeggen om het gesprek op gang te laten komen. Als ik eenmaal met hem praat dan weet ik wel wat te zeggen, maar ik weet niet echt wat ik dus in het begin moet zeggen. Tips zijn welkom :flushed:

upje

Ik heb echt even hulp nodig met wat ik naar hem moet sturen, ik wil echt heel graag weer met hem praten maar ik weet niet hoe ik het gesprek moet beginnen… Ik heb nu al bijna twee dagen geen contact met hem gehad is het dan niet raar als ik nu weer begin te praten, is het niet een soort teken dat hij niet geïnteresseerd is in mij als hij niks van zich laat horen? En ik heb ook geen idee hoe ik het gesprek weer op gang moet laten komen?

Als je echt wat wilt sturen, zou ik gewoon wat luchtigs sturen.
Ik heb dit zelf ook een tijdje gehad en wilde de hele tijd tegen hem praten, maar hij begon nooit tegen mij met praten. Hij had nooit gesprek gestart en nooit echt interesse in mij gehad en kwam ik echt heel stalkerig over haha :")
Niet lullig bedoeld tegen over jou ofzo, maar ik denk dat als hij nooit het gesprek start en niet zo heel veel zin/interesse meer in heeft. Misschien vond hij het inderdaad wel gewoon leuk voor een avondje.
Als ik jou was, zou ik het gewoon vragen, maar misschien komt dat ook weer zo raar over. :stuck_out_tongue:

Niet geschoten is altijd mis!
Wie niet waagt wie niet wint!
Ik had een soort van gelijk probleem. Ik zou gewoon niet denken, maar doen. Want ik durfde niet en heb nu helemaal geen contact meer met hem…