Ik was vorige week op vakantie met vriendinnen in Terschelling en toen heb ik de eerste avond een leuke jongen leren kennen. Ik heb die avond met hem gezoend en die avond daarna ook, de volgende dag ging hij al naar huis. Hij had de eerste avond al mijn nummer gevraagd en mij toegevoegd op facebook.
Die dag dat hij weg ging had ik met hem gepraat op whatsapp (hij begon toen met praten) en dat was best wel gezellig en toen hij ging slapen zei hij: ik spreek je nog wel. Toen heb ik hem daarna een paar dagen niet gesproken, maar gisteren ging ik maar weer tegen hem praten omdat ik hem wel leuk vind.
Het was weer een leuk gesprek zoals de vorige keer en hij toonde ook wel interesse en hij zei ook dat hij mij wel een leuk meisje vond enzo. Maar vandaag heeft hij weer niks tegen mij gezegd. Ik wil wel echt heel graag iets tegen hem zeggen maar ik weet niet zo goed wat, en ik wil ook niet overkomen als een stalker ofzo. En ik weet ook niet zo goed wat hij van mij vind; ik weet niet of hij het gewoon leuk vond voor die twee avonden of dat hij misschien ook een keer wil afspreken (hij woont wel ver weg). Maar dat durf ik ook niet echt te vragen want dan ben ik bang dat hij dat misschien helemaal niet wilt.
Ik wil wel echt iets tegen hem zeggen vanavond want anders ben ik bang dat hij helemaal niet meer tegen mij gaat praten.
Ik vind hem echt heel leuk maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen. Aan de ene kant heeft hij wel laten merken dat hij mij wel leuk vindt (dat heeft hij gezegd en hij reageert ook wel snel als ik iets zeg) maar aan de andere kant laat hij vandaag weer niks van zich horen.
Dus wat kan ik het beste tegen hem zeggen vanavond op whatsapp?