Whatsapp.

-Wie heeft er whatsapp?
-Wat vind je ervan?

enn, effe een vraagje; moet je nou eigk betalen voor dat, als je wat verstuurt ofniet?

= gratis.
ik heb het maar kan het nog niet gebruiken, me abo moet nog ingaan. (nog niet overgezet.)

Ik heb het en ben echt verslaafd. mn vriend & ik smsen nooit meer, we praten alleen nog maar over whatsapp haha, ook beter voor zn rekening aangezien die altijd erg hoog was en nu dus niet meer. En ja alles wat je via whatsapp verstuurt is gratis want het gaat via internet. Als je een iphone hebt kost t downloaden 80 cent en bij alle andere telefoons is het gratis!

ik heb het ook, en vind het wel leuk (:

en je hebt dan je abo togh nog niet nodig? want het is gratis, behalve als je geen internet hebt…

ik heb het gratis gedownload hoor haha.
hoe moet je eigk een foto ofzo versturen via dat?

^ Als je abbo nog niet is in gegaan heb je ook geen internet he. :wink:

en ja dan heb jij waarschijnlijk geen iphone als het gratis was!
en foto;s sturen kan ik niet uitleggen want dat is bij elke telefoon anders en aangezien ik een iphone heb gaat dat niet werken haha.

ik heb wel een iphone, maar de mijnes is gejailbreakt ofzoiets :’)

oohja klopt nee dan hoef je idd niet te betalen had ik laatst nog gelezen, sorry ff vergeten haha.

Oh en ff over die foto’s…
alsje met iemand aan het chatten bent heb je als het goed is naast het vakje waar je je nieuwe tekst in tikt een pijltje staan die naar boven wijst aan de linkerkant helemaal onderaan. als je daar op klikt wijst het zich van zelf!

oke bedankt. en ff een vraagje offtopic;
hoe kun je foto’s van hyves, of gwn vn internet halen, en zo vanaf je iphone op je iphone zetten?

i love it, zo kan ik gratis met mn vriend ‘smsen’ scheelt weer een dikke telefoon rekening

je kan het toch niet op elke telefoon downloaden?

Ik moest ervoor betalen (iphone) 79 cent
ik vind het geweldig!
En nee het kan idd niet voor elke telefoon, alleen; blackberry iphone en android

ik heb het je moet 79cent betalen

het verzenden is gratis mits je internet budel heb want het gaat gewoon over het internet een soort van msn

het kan met iphone bb en android

huh ik hoefde niks te betalen

Voor iPhone /iPod touch moet je idd 80 cent betalen om het te kopen in de app store, maar voor nokia/blackberry/android is het gratis om te downloaden. Wat je verstuurd is gewoon gratis, mits je een ‘‘altijd online’’ internet abbonement hebt!

Ik heb trouwens whatsapp op mijn blackberry, echt superhandig! Eerst smste ik suuuuuperveel, en nu blijf ik iedere maand binnen m’n abbo omdat ik kan pingen &whatsappen :grinning:

na een jaar moet je toch betalen of niet?

bij iphone weet ik het niet, maar al die andere kun je het gewoon verwijderen en dan weer opnieuw downloaden in app store !

Ja dat hoorde ik dus ook van iemand, maar ik zie nergens iets op internet staan oid :astonished:

-Wie heeft er whatsapp? Ik!
-Wat vind je ervan? Super handig, gebruik het vooral met mijn vriend, bespaart een hoop smsjes.

Je moet idd na een proefperiode jaarlijks betalen, maar ik heb zelf nog geen bericht gehad dat mijn proefperiode verlopen is, terwijl ik het toch al wel een aardig tijdje gebruik…