whatsapp

Hai ik heb de nokia e71 en daarmee kan je toch pingen? Ik heb whatsapp gedownload maar ik weet niet of het geld kost? en heeft iemand een ander programma? X

als je onbeperkt internet hebt kost het geen geld

Licht eraan of je Wifi op je mobiel hebt
als je dat hebt, kost het geen geld.
en als er tijdens het downloaden geen extra kosten kwamen, is het gratis.

Ik heb ook whatsapp, om mijn ipod touch
Maar gebuik het eigenlijk nooit, heb maar 1 contact :cold_sweat:

Even een upje voor dit eeuwenoude topic, maar klopt het dat whatsapp na een jaar wel geld kost?

In de beschrijving van de app staat van wel.
Maar het kost dan $0,99 geloof ik, dus je koopt die app voor $0,99 en dan kost het verder geen geld meer.

ik heb ook e71, en kost geen geld als je het op wifi doet… maar doe het ook vaak zonder wifi en bij me rekening ben ik altijd maar 80 cent kwijt aan dat internetten… dus doe het gewoon:)

mijn broertje zei dat als je whatsapp gebruikt je 50 eurocent moet betalen en dan 3000 ‘smsjes’ kan sturen.

bij mij is het gratis.

Dit was de nieuwe vraag mensen, die topicstart is van december.

weet iemand of dat ook met de samsung chat kan?

^ Typ jou type telefoon +whatsapp in op google en dan staat het vast wel ergens.

Kost het nu echt 0.79? ;(

na een jaar geloof ik een paar cent/een euro maar dat is alleen om de app te kopen, niet per keer.

ik vraag me eigenlijk af als ik op mijn bejaarde samsung op internet ga en er is wifi kost het dan geld?

normaal kost het 1 euri per minuut en dat is me ietsjes te duur

Ik heb android en heb ´m gratis gedownload, maar heb mn mobiel nog niet n jaar dus geen idee of die naar n jaar wel geld kost

Oh ja dat is een goede. Nog niet aan gedacht.

Dank voor alle reacties!