whatsapp

Ik praat al een tijdje met een jongen via whatsapp alleen we praten niet in het echt. We praten ook over dat we samen gaan trouwen en hij noemde me zn Crush enzo
Hij is 1 jaar ouder dan mij en zit in de klas van de broer van mn bff
Ik debk dat we allebei niet opelkaar af durven te stappen.

Vind ie me leuk? En zal ik op m afstappen?

Hallo
Hmm das best wel een beetje awkward zeg dat ie bij de broer van je bff in de klas zit. Maar als hie maar 1 jaar ouder is? en als je over trouwen praat, Ik zou op hem afstappen en de rest volgt vanzelf ( :beer: , :hugs: , :kissing: , :sex: , *baby wordt geboren*)

Wtf dit is mn 1e topic ooooit
Ik dacht ik maar een topic aan want ik wil iemand mening…

:upside_down_face:

Ik zou gewoon een keer met hem gaan afspreken, wat eten bij de Hema of een ijsje bij de McDonalds. Dan zie je vanzelf of het een leuke jongen is buiten WhatsApp om. De eerste keer afspreken is misschien eng, maar daar ga je geen spijt van krijgen als het ‘boyfriend material’ is! En dat hij in de klas zit van de broer van je bff maakt toch niets uit? Succes!

Jij bent raar.

Hahahahahahahahaa

Inderdaad, ik dacht dat je tegenwoordig anticonceptie had om niet zwanger te worden?

Ik zou op m afstappen of via whatsapp wat proberen af te spreken.

Dat is er wel maar misschien willen dat meisje en haar “whatsapp boyfriend” wel graag een baby jemig hee dat kan toch gewoon :rage: :hammer:

Maar misschien durft ze dat wel niet nouja ik weet dat niet he ik weet alleen dat als ze met hem wil trouwen dit moet doen: :sex: en een baby krijgt

Haha dank jullie :slightly_smiling_face: ik denk dat ik inderdaad ook gewoon echt moet afspreken en niet alleen daarover praten op wapp :wink:

Jij bent echt geweldig.

ga je ook dit doen: :sex: en een bay krijgen? Ik weet wel een mooie naam kay

dankjewel

ik vind mijzelf ook grappig en geweldig dat ben ik ook gewoon :bowing_man:

Kweet niet hoor, maar als je een baby wil doe je het niet zo :sex: , sowieso als je een kind wil doe je het niet anaal…

Anyway, gewoon op hem afstappen! probeer een praatje te maken, maar wees niet te opdringerig

Nou ik deed het wel kanaal :sex:
en ik heb nu een baby