Whatsapp

Ik heb vanmiddag een berichtje gestuurd naar mijn crush maar hij reageert niet. Moet ik er nog een achteraan sturen of is dat opdringerig.

Hij js btw wel online

Het is misschien wat opdringerig. Al zou ik zelf gewoon weer een berichtje sturen haha :’).
Laat het gewoon even :slightly_smiling_face: misschien wil hij gewoon even niet praten :wink:

Ik zou niks sturen, komt wanhopig over.
Het is pas vanmiddag gebeurd. Misschien heeft ie het even snel gelezen en is ie toen weer bezig gegaan met wat hij aan het doen was (is in de meeste gevallen van what’sapp zo). Wacht nog even af, anders komt het echt wanhopig over.

Ja snap ik maar hij is wel vaker zo maar na 1 berichtje reageert huj weer. Maar omdat ik aan hem heb vertelt dat ik hem wel leuk vind denk ik dat ie mij negeert ofzo

Zet het eventjes van je af.
Laat hem maar lekker achter je aanlopen!

Ik snap je echt helemaal haha! Heb het zelf ook al eens gehad dat ik dacht dat hij me daarom negeerde.
Wacht anders gewoon even tot morgen. Nja kijk, je KAN wel een berichtje sturen, zolang het niet overkomt dat hij MOET reageren van jou zeg maar, snap je? Maar als hij dan nog niet reageert laat het daar dan ook bij.

Dan niet zou ik denken :slightly_smiling_face: Er zijn genoeg mensen die je aandacht wel willen (zoals wij). :kissing:

Hij heeft tegen mij niet verteld wat hij van mij vond… Maar tegen vriendin gezegt van ja i ken haar alleen via whatsapp… Neef en nicht

Ik zou, als hij nu nog steeds niet gereageert heeft (?), nu een berichtje sturen, maar niet wanhopig dat je antwoord wil, maar gewoon vragen hoe zn dag is of iets…

Zet het eventjes van je af. Laat hem maar lekker achter je aanlopen!

Inderdaad. Daar zou ik het wel bij laten (niet later weer appjes sturen zonder dat hij gereageerd heeft) en proberen er niet meer aan te denken. :sob::muscle:

(eigenlijk is het best lastig dat je kunt zien dat iemand je berichtje wel heeft gelezen, maar niet reageerd :hammer:)

Vandaag nog niet.
Morgen pas een berichtje sturen.