Whatsapp weg na Iphone gesynchroniseerd te hebben?!

Hoi!

Ik vroeg me af of iemand hetzelfde probleem als mij heeft.
Elke keer als ik namelijk muziek op mijn Iphone 4 zet via iTunes, kan ik na een paar uur whatsapp niet meer openen…
Ik heb normaal gesproken geen problemen met whatsapp, alleen zodra ik muziek op mijn mobiel heb gezet.

In iTunes wordt ook aangegeven dat whatsapp niet naar m’n pc overgezet kan worden. Logisch natuurlijk. Maar daarna opent whatsapp dus niet meer, moet ik hem verwijderen en opnieuw downloaden…
Hier baal ik van, want ik ben dan al mijn gesprekken kwijt.

Iemand die weet wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt!

Ik weet niet precies wat je kunt doen. Zit je niet over je aantal GB heen?
Als je 'm verwijderd en opnieuw installeert zijn de gesprekken gewoon terug te vinden… (Althans bij mij)

Nope, aan te weinig GB ligt het niet… En bij mij normaal gesproken ook. Maar na die synchronisatie kan ik whatsapp niet meer openen, hij flikkert dan zegmaar en dan verwijder ik hem en ben ik alles kwijt… Ook berichten die binnen kwamen terwijl ik whatsapp niet kon openen en dus ongelezen waren. Want het is ook plots dat whatsapp niet meer opent. Alleen het is elke keer na iTunes gebeurd, dus daar ligt het sowieso aan…

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Wat irritant zeg. Zie het maar als een upje. Succes!

Haha dankjewel!

Er terug in zetten? Of opnieuw downloaden? Als het goed is hoef je dan niet nogmaals te betalen.

Sorry, niet goed gelezen. Kan het zijn dat je het met een ander account hebt geïnstalleerd?

Geeft niet. Nee ik hoef dan idd niet opnieuw te betalen, maar ben wel alles kwijt… Nee ook geen ander account.

Wat is de precieze foutmelding die je krijgt? Krijg je ook een foutcode?

http://www.iphoneclub.nl/…oblemen-na-nieuwe-update/

Kan dit het probleem zijn? Heb je de app pas geüpdatet?

Ik krijg geen foutmelding of code, hij opent whatsapp niet zodra ik er op klik.
Maar in iTunes wil ie m’n apps overzetten op m’n pc en fan zegt ie: een aantal apps kunnen niet worden waaronder whatsapp, vervolgens werken al m’n apps nog behalve whatsapp…

Ik heb je link gelezen, maar het heeft niet iets te maken met een update. Ik denk omdat iTunes tijdens de synchronisatie van muziek overzetten op m’n mobiel ook de apps wilt overbrengen, terwijl ik dat dus niet wilt. Maar ik weet niet hoe dat uit moet ofzo?!

Dankjewel!

Iphone topic: http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/115930