Whatsapp waarschuwing?

Wie kreeg dit nog meer? Een heel lang verhaal dat je dat bericht naar 18 mensen moet sturen, anders gaat whatsapp voor jou geld kosten ofzo…

ja ik kreeg het ook een paar keer maar ik ga dat bericht niet doorsturen.
ik geloof er niet in…

Ja, ik kreeg er ook een dat ik opgegeten ga worden door een geest met wortels in zijn oren als ik in de spiegel kijk als ik het bericht niet door zou sturen.

Hoax natuurlijk, en een oude ook nog. Sowieso, als je dingen door moet gaan sturen naar anderen dan kun je er van uit gaan dat het nergens op slaat.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

zeiden ze ook met ping lolol.

Ja hey, dan geven ze echt wel zelf een melding, kost ze veel meer moeite dan dat ze moeten zorgen dat het doorgestuurd wordt.

Ik word gewoon boos op mensen van wie ik het krijg, kom op, je hebt toch een goed werkend stel hersenen gekregen?

Dit !
En dit zeggen ze altijd, maar nooit gebeurd het.

Heb het niet gekregen maar als zou ik het ook niet geloven.

dubbel.

Maar goed dat dit bij Onzin staat, want dat is het inderdaad: onzin.

Hoewel er overigens wel plannen zijn bij de makers van WhatsApp om de app na het eerste jaar een klein bedrag (99 dollarcent) per jaar te laten kosten (Android, Nokia, Windows). Dat geldt niet voor iPhone gebruikers want die hebben al betaald voor de app. Vanwege problemen met betalingsmogelijkheden is dat echter nog niet doorgevoerd.

Maar WhatsApp zal nooit geld per berichtje gaan kosten, en al helemaal niet op zo’n manier.

ik vind het wel geinig dat het nog door gestuurd word, en dat mensen het ook echt geloven.

ik heb hem ook gekregen ja.

Ik vind het zo kansloos. Net als vroeger op msn ‘als je dit doorstuurt zal de liefde van je leven vannacht om 12 uur op je stoep staan.’

Na een jaar gebruiken moet je toch al $ 0,99 betalen?

ik kreeg het ook maar het is echt bullshit

ja dat kreeg ik net! er staat dat ik het voor morgen moet doorsturen anders gaat het voor mij geld kosten. Maar daarna staat er dat als ik het niet doorstuur dat ik dan niet actief ben en dat mijn w’app contacten worden verwijderd. Heel vaag allemaaal…

Officieel wel, maar dat is nog niet (overal?) doorgevoerd. Veel mensen gebruiken de applicatie nu al langer dan een jaar gratis en hebben nog altijd niet hoeven te betalen. Dat is te wijten aan de betalingsmogelijkheden van het bedrijf. Zoals het er nu voorstaat heb je bijv. per se een creditcard nodig om te betalen voor de Android versie. Héél veel gebruikers hebben dat niet, en dus moet er worden gekeken naar bijv. de mogelijkheid om te betalen met paypal of via bankoverschrijving.

Ik heb ook Whatsapp op mn Iphone , maar nog nooit zo’n melding gehad.
Ik had vroeger wel een Blackberry met Ping, En toen kreeg je van die BC’s met :
Ik ben Laura , 14 jaar en ik ben 4 jaar dood, Verstuur dit of ik ga je doodmaken vanacht om 3 uur , < Ofterwel , als dit waar was zou ik al 3423 keer dood moeten zijn (: