whatsapp vraagje.

Kun je met whatsapp mensen toevoegen, die je niét in je contactpersonen lijst hebt?
netzoals mensen die pingchat hebben, iedereen kan toevoegen?

Volgens mij niet, ik zou in ieder geval niet weten hoe. Ik heb ook alleen contactpersonen uit mijn gewone lijst.

ze moeten volgens mij wel in je contactpersonen lijst staan. (heb zelf ook whatsapp, maar ik heb alleen mensen toegevoegd die in m’n lijst staan)

hmm, want pingchat kost na 90 dagen weer geld,
en whatsapp niet,
maar ik heb geen zin om iedereen toe te voegen in mn contactpersonen lijst, om er mee te kunnen praten :’)

hoeft niet, want als iemand jou heeft en tegen jou praat zie je alleen het nummer niet de naam. zo is dat wel bij mij haha

ja dat is waar, maar, ik ken bijv wel veel mensen, maar ik wil mn nummer er niet aan afgeven enzo, maar toch wel praten, heel logisch maarja:’)

Kost pingchat geld? Hahaha, dat is wel echt dom, want pingchat is lang niet zo goed als whatsapp… :’) en ik heb net even voor je gekeken en je kan idd met mensen praten die niet in je lijst staan, maar dan zie je een nummer (en geen naam dus)

Dat kan niet met whatsapp, alleen met pingchat

hmm, dan ga ik strakjes maar pingchat downloaden dan, en vragen of vaderlief na 90 dagen wilt betalen (a).

hihi, wat gebruiken jullie?
en wat vinden jullie beter?
Whatsapp or pingchat?

Pingchat is echt zo ontzettend bagger, echt waar.
Ik snap niet waarom je met mensen wil praten aan wie je niet je nummer wilt geven (ken je ze dan eigenlijk wel?)

Pingchat is voor de iphone gewoon gratis hoor. En met pingchat kan je volgensmij veel meer? Foto’s, video’s, voicemessages versturen? Werkt niet altijd optimaal, maarja. Ik gebruik textie, heel fijn :slightly_smiling_face:

heh, ik heb pingchat iPod touch geen idee dat je moest betalen na 90 dagen. Of is dat alleen bij iPhone? Zou niet eens kunnen, ik heb geen credit card ding ingevuld.

ik gebruik whatsapp, maar praat ook alleen maar met mensen uit mn
contactpersonenlijst.
pingchat heb ik nooit gebruikt, maar ik vind whatsapp wel chill :slightly_smiling_face:
( en veel leuke smileys, haha )

Nee.