Whatsapp verstuurd niet.

Hoi!
Opeens verstuurd mijn whatsapp niet meer berichtjes naar iphone gebruikers. Ik heb zelf een blackberry en kan wel naar andere smartphone gebruikers versturen.
Ik vind het echt super irritant. Hebben jullie dit ook wel eens en zo ja, hebben jullie een oplossing?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

opnieuw downloaden

Ik heb dat ook wel eens!
misschien moet je ffkes je mobiel netwerk uitzetten, of een batt pull doen…
bij mij werkt dat wel meestal, of het ligt aan je netwerk :slightly_smiling_face:

xoxo

Wat is een batt pull haha? Heb net mn telefoon opnieuw opgestart en de nieuwe Whatsapp geĂŻnstalleerd.
En nu doet hij het wel naar 1 iphone gebruiker, maar nog steeds niet naar die anderen… Echt zo irritant

batt pull is even batt er uithalen even wachten en er weer in doen misschien kan je ook eens de sim kaart er opnieuw in doen

x

bij mij doettie t nu ook niet bij sommige mensen, irritant klokje :frowning_face:
naja, ik denk dat t gewoon aan whatsapp ligt?

Jaa ik word echt zo gek van dat whatsapp… Maar ik doe nu voor de 20x de batterij er weer uit…

hier doet hij het gewoon maar kan ook aan de dekking liggen van je newerk

20x ? dat opstarten duurt echt 15 minuten bij mij, ook al heb ik de bold :pensive:
maar t kan aan netwerk liggenja, dalijk voor niets al dat lange wachten voor het opstarten ,haha

Whatsapp doet het wel vaker niet zo goed,
Vaak moeten ze dat probleem gewoon daar verhelpen en duurt dat wel een paar uur!

Hmm ja, nu doet hij het bij iedereen, behalve bij 1 persoon, maar hij kan wel weer met andere wappen… Echt heel irritant :frowning_face: