hoihoi,
ik zag laatst dat mijn WhatsApp over een aantal weken verloopt en ik zat op google rond te kijken van hoe dat dan gaat.
bij de een zie ik dat hij automatisch verlengt wordt, en bij de andere zie ik dat ze gewoon moeten betalen (wijzer wordt ik er dus niet van).
weten jullie hoe dat misschien gaat en als ik dan toch moet betalen, kan dat dan gewoon via mijn beltegoed?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want van google wordt ik niks wijzer haha!
xx
Volgens mij moet je 1x per jaar een klein bedrag betalen, het wordt dan van je beltegoed afgehaald. Maar ik heb nu ondertussen ook al langer dan een jaar w’app en ik heb nog niks gemerkt van dat betalen
Het is toch gratis?
Het is inderdaad gratis?
Hoe heb je dat bericht gekregen? Email? Sms? Want het schijnt gewoon een hoax te zijn.
En anders negeer je het gewoon en wacht af wat er gebeurt?
Het is een jaar gratis en dan moet je gaan betalen als het goed is :’)
Ik zou inderdaad Silverbleed’s advies opvolgen. Dit schreef WhatsApp er zelf over op hun blog: http://blog.whatsapp.com/…t-is-a-hoax-really-it-is/
hmm, het stond bij account informatie en dan payment info, het is dus niet zo’n brief wat je dus door moet sturen. Er staat dan accounttype: gratis uitproberen en dan verloopt op blablabla.
Let it be , als ie verlopen is. App verdwijderen en dan opnieuw downloaden , werkte bij mij in iedergeval wel!
Als ie bijna verloopt (paar daagjes) krijg je een berichtje van dat het automatisch is verlengd. Als je een iPhone hebt, moet je eenmalig 80 cent (ofzoiets) betalen voor de app als je hem koopt (dit doe je al aan het begin) en als je een Android-telefoon hebt is ie gewoon helemaal gratis.
Ik zat gisteren ook ff op mn Whatssapp te kijken ! Ik heb het ongeveer al een kwartaal maar ik heb tot nu toe nog niks betaald!
Hij is een jaar lang gratis, zegmaar en daarna betaal je 99cent kan iets meer of minder zijn.
En dat betaal je dan of eenmalig of per jaar dat weet ik niet.