Whatsapp problem..

Ja ik ken een meisje uit belgie en wij willen graag whatsappen maar doordat zij in belgie woont heeft zij 04nr en ik 06nr… We hebben elkaars nr maar ik kom niet bij in haar whatsapp lijst en zij niet in de mijne… Iemand een oplossing… Of iets wat we verkeerd doen?

Wat raar, ik weet dat je je nummer moet registreren via Whatsapp maar het gaat toch om het gedeelte dat je internet hebt, meende ik.

Zijn allebei jullie internet instellingen goed?

Misschien de netnummers (0031 of +31 voor Nederland, 0032 of +32 voor België). Zo werkt het namelijk ook met gewoon telefoneren of smsen naar het buitenland.
Dan moet jij 00316(en dan de rest van je nummer doen, dus GEEN 06 maar gewoon 6…) en zij hetzelfde maar dan met haar Belgische nummer.

Huh ik vat je niet… #traagvanbegrip

Vreemd! Ik kan wel gewoon met Nederlanders whatsappen met m’n Belgische nummer. Misschien inderdaad iets met 031/032?

Ik meende dat het bij Whatsapp gaat om het feit dat je internet hebt en dat het niet per sé uitmaakt uit welk land je bent qua mobiel gebruik.
Dus het feit dat jij van Nederland bent en de ander van België zou niets uit moeten maken.

Maar, probeer het advies op te volgen van BelowMyFeet.

pssst.
voor hashtags verwijs ik je door naar www.twitter.com

Ja dat snap ik, maar wat wordt een 0474 nr uit belgie dan?