Whatsapp op tablet?

Hoi,
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu geen smartphone maar een oude prepaidtelefoon. Wel een iPad met wifi.
Hoe kan ik daar op Whatsappen? Is dat uberhaupt mogelijk zonder smartphone?

(Ik heb op internet rondgekeken maar veel info was verouderd en ik vertrouw advies op Girlscene meer dan dingen die random mensen op Engelse sites plaatsen haha)

Ik zou zeggen, ga naar de app store, kijk of je whatsapp kunt downloaden en kijk of het lukt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het kan omdat je telefoonnummer zegmaar geen whatsapp heeft.

Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat het lukt. Het is mogelijk om op whatsapp te komen op de computer, maar volgens mij heb je ook daar je telefoon bij nodig

Nee, kan niet, want je moet een telefoonnummer hebben om Whatsapp te kunnen gebruiken en je tablet heeft geen telefoonnummer.
Je kunt wel via web.whatsapp op andere apparaten, maar daar heb je nog steeds een mobiel met werkend internet + whatsapp bij nodig.

Kan volgens mij toch wel als je een simkaart in je tablet doet?

Ik was laatst bij kennissen van mij en die konden gewoon whatsappen via de tablet, geen idee hoe ze het voor elkaar hebben gekregen.

Ik weet dat het bij android tablets wel kan. Dan download je het installeer bestand van internet en zet het zo op je tablet. Bij whatsapp vul je gewoon je nummer in van je telefoon. Dan stuurt Whatsapp je een sms met de activeringscode. Nadeel is wel dat er niet automatisch wordt geupdated en dat je dat ook handmatig moet doen.

Ik weet niet of het ook kan voor ipads, maar ik denk het niet.

Er is wel een manier voor de Ipad maar het is niet officieel. Er is gewoon geen whatsapp in de apple store voor de Ipad of Ipod touch. Je kunt even googlen naar een site waar het stap voor stap uitgelegd word als je het echt wil hebben.

Volgens mij kan dit inderdaad alleen als je een telefoon met whatsapp hebt. Ik gebruik vaak whatsapp op mijn laptop alleen daar moet ik ook eerst via whatsapp op mijn telefoon mee inloggen.

Kan alleen als je al WhatsApp hebt.

VOlgensmij kan het als je hem jailbreakt

Op deze manier heb ik het ook gedaan met mijn samsung tablet

Bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:

Ik ben er helaas nog steeds niet uit… Allerlei sites spreken elkaar tegen, heel verwarrend.

Daarom up ik dit topic nog even. Want ik wil héél graag tips!

Heb je geprobeerd om whatsapp te downloaden? En hoe ver kon je daarmee komen?
Anders zou je inderdaad kunnen proberen om je ipad te jailbreaken, dan download je whatsapp zegmaar illegaal. Je garantie gaat hiermee wel weg dus mocht er ooit iets met je ipad gebeuren dan heb je niks om terug te vallen. En dan heb je ook nog de kans dat je alsnog met een mobiel moet verbonden zijn wat jij niet kunt.