Whatsapp op Ipod touch.

Ik wil whatsapp op mijn Ipod touch hebben maar ik heb geen idee hoe. Ik weet dat het kan met een jailbreak? Mijn vragen zijn:
-Zijn er risico’s?
-Waar kan ik het installeren?
-Hoe moet ik het installeren?
-Als het erop staat is het dan anders als zegmaar de w’app op een iphone bijvoorbeeld?

Alvast bedankt!

Ik weet niet of het wel kan met een jailbreak, maar áls het kan kun je t gewoon downloaden in de appstore. Daar heb ik t weleens zien staan, maar op mijn ipod doet ie het dus niet, want ik heb m niet gejailbreaked. Verder weet ik ook niet of er risico’s aan zitten, etc.

Hoezo risico’s?
Ga naar de app store en download het. Ik heb geen iPod dus geen idee hoe dat werkt verder.

^ kan niet, eigenlijk is wapp alleen voor sommige mobiele telefoons.

Oh. In dat geval, jailbreaken heeft altijd het risico dat het fout gaat ja.

Ja, er zijn natuurlijk altijd risico’s met jailbreaken. Je hebt dan geen garantie meer op je iPod want je hebt de software verandert, maar meestal gaat het wel goed mits je wéét hoe je het moet doen.
Ik zou er eerst eens goed over lezen op internet of iemand vragen die er verstand van heeft. Volgens mij moet je cydia downloaden ofzoiets, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb Whatsapp op mijn iPod touch kunnen installeren zonder hem te jailbreaken maar vervolgens kon ik hem niet activeren… dus nu staat t wel op m’n iPod maar ik kan er niks mee :frowning_face:

kan gewoon toch?
ik bedoel in principe heb je toch alleen wifi nodig?

Ik zou het aan iemand vragen die verstand heeft van jailbreaken ipv het zelf te doen.
Je garantie op je ipod gaat er dan wel af.

Ik heb me ipod een keer gejailbreakt en toen deed hij het niet meer xD
heb die van me vriendin ook gedaan en dat ging wel goed

Je kan geen whatsapp hebben op IPod, zelfs niet als ie gejailbreaked is.
Dit komt omdat whatsapp gebonden zit aan je telefoonnummer,
En jou iPod heeft er geen.

Dit weet ik 99% zeker.

Ps: je moet echt heel erg uitkijken met die jailbreak.
Ik kan het weten hoe moeilijk het is om het er weer af te halen.
Je kan de software van Apple ook niet updaten als je een jailbreak hebt.
Doe je dit wel, dan ziet Apple dat je een jailbreak hebt en dan word je iPod een brick. Dat word zo genoemd omdat je dan alleen nog maar je iPod tegen de muur kan gooien.

Tenminste, dat is wat ik heb gehoord.

Het is zeker wel mogelijk, als je hem jailbreakt ja.
En dit weet ik 100% zeker want mijn beste vriendin heeft een iPod Touch en zij heeft er Whatsapp op.

Verder heb ik geen verstand van jailbreaken.

Jailbreaken en dan kun je whatsapp downloaden.

ik heb hem net gejailbreakt en heb whatsapp maar ik weet nu niet hoe ik mensen moet toevoegen… iemand een ideee?

Via telefoonnummer!

ja maar waar vul je dat dan in?