Whatsapp-ontcijfering gewenst!

[b]Dankzij jullie reacties is het wel duidelijker.

Als iemand anders nog een bericht ontcijferd moet hebben, post het hier![/b]

Btw, dit is een andere account, dus niet echt mijn eerste bericht

Ik gok er eerlijk gezegt op dat hij niet zo dronken was dat hij het echt is vergeten. Als hij nog redelijk normaal typt in ieder geval.

Denk dat hij iets wou zeggen wat hij nu niet meer durft te zeggen of wilt zeggen.

Bedankt voor je reactie! Dat dacht ik dus ook… Maar hij typte het wel wat langer dan ik net omschreef, namelijk alles in aparte woorden en lettergrepen, waardoor ik 30 berichtjes had van hem.

Hij spreekt je aan met ‘bier’? :confused: Juust’em.
En fin, ik komt op mij over alsof hij iets enorm flauws wilde gaan zeggen (stomme grap of i.d.), maar goed, ben geen jongen…

Hahaha :’)
Bierrr word wakker hahaha XD

:beer:

oke flauw… Uhm ik weet niet wat ik hiervan moet maken. Hoe oud zijn jullie en hoe vaak zien jullie elkaar in het echt? Het kan zijn dat hij je wel echt leuk vind, maar snap dat het heel moeilijk gaat zijn.

Awh bedankt voor het reageren meiden.

We zijn allebei 17 en hebben elkaar na die date niet meer gezien.

Ben ik de enige die denkt dat hij het wel nog weet? Hoe dronken moet je zijn geweest dat je zelf met een soort van geheugensteuntje niet meer weet wat je wilde zeggen? Meestal kun je dan niet meer zo ‘netjes’ typen…

Van mijn vriend z’n berichtjes snap ik vaak de helft niet als hij dronken wat stuurt :’). Zou kunnen dat het voor iemand anders bedoelt was of dat hij iets wilde zeggen, maar dat hij nu hij nuchter is, dat eigenlijk toch niet wilt. Maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij het is vergeten.

150km is niet ver… ik heb een vriend die 170km woont, gaat prima
Anyways het hoeft niet hoor, maar laat het gewoon zo eventjes. Doe alsof er niks is gezegt. Hij komt er wel op terug!

Ik geloof echt niet dat hij het vergeten is, haha. Hooguit zat hij al iets langer met iets in zijn hoofd maar durft hij het niet te zeggen/vragen, en wilde hij dat toen wel doen, toen hij dronken was. Maar zó dronken dat je het echt niet meer weet (als het belangrijk is)… nah :")

Ik zou je er niks van aantrekken. Als hij echt wat wil zeggen dat moet hij dat maar gewoon doen als hij nuchter en bij z’n volle verstand is…

Ik denk niet dat hij het vergeten kan zijn haha.
Mijn vriend zegt zulke dingen ook wel eens als hij veel heeft gedronken, en meestal wil hij dan echt iets kwijt. En mensen durven nou eenmaal eerder iets te zeggen met drank op, dus ik denk dat hij je echt wat wilde zeggen, maar het in een keer niet meer durft.

Haha, nee ik denk eigenlijk nu ook niet meer dat ie het is vergeten. Ik weet ook zeker dat hij het voor mij bedoelde want hij had m’n naam erbij gezet. Bedankt meiden!

hij weet het denk nog maar nu die nuchter is bedacht die zich toch niet zo verstandig om daar over te praten ik bedenk ook weleens domme dingen met drank op

niks achter zoeken

Dit inderdaad, of hij weet het echt niet meer of lulde sowieso maar wat (door de drank).

Ik vind het altijd zo onzin dat mensen kunnen vergeten wat ze de vorige avond naar een ander hebben gewhatsappt. Je kunt wel dronken zijn, je kunt gewoon knetterzat zijn, maar dan nóg weet je wel wat je hebt gestuurd (vooral als je er eventjes over hebt nagedacht). Dus ik denk wel dat hij het nog weet, maar dat het iets is wat hij niet meer ‘durfde’ te vertellen. Ik zou gewoon even afwachten en over een tijdje misschien nog een keer vragen, van wat bedoelde je toen in die dronken bui… X

Tuurlijk kun je het vergeten. Ik ben zelf een hele avond vergeten door drank ooit (1x, was niet mijn bedoeling, maar daar gaat het even niet om) en het voelt echt heel raar. Ene moment ben je dus in de kroeg of whatever, andere moment word je ineens wakker in bed en heb je wat flashbacks. En er zijn genoeg mensen die dit (vaak) meemaken.

Al denk ik dat hij het in dit geval niet is vergeten, maar inderdaad terugkrabbelt. Misschien moet je dat tegen hem zeggen.

nee dit is dronkemanspraat. onzin dus.