whatsapp met een heeele leuke jongen....

Ik whatsapp nu al een tijdje met een jongen die best ver weg woont en ik nog maar 1x heb gezien. Ik heb ervoor gezorgd dat ik hem op wa kreeg en eigenlijk ben ik ook altijd degene die het gesprek begint. Hij is 2x zelf begonnen, maar verder niet, ook niet als ik een week niets zei. Maar als ik eenmaal begin hebben we wel altijd leuke gesprekken en hij laat de gesprekken ook wel verder lopen door weer nieuwe dingen te vragen. Ook zegt hij wel lieve dingen zoals dat ik hem opvrolijk enzo. En ik krijg zelfs steeds meer x-en haha. Maar hij begint dus nooit uit zichzelf. Wat denken jullie, kan ik gewoon tegen hem blijven praten of moet ik toch maar stoppen? Of vind hij het wel grappig om met me te praten als we het eenmaal doen, maar boeit het hem verder niets?

Geen idee, maar het lijkt me geen fout om met hem te blijven praten en te zien wat er gebeurt.

geen probleem om te blijven praten toch? het is niet zo dat jullie iets hebben en hij je negeert. Je zou hem ook best wel kunnen vragen waarom hij geen gesprek start? Gewoon heel subtiel: jij hey hij: hey jij: waarom begin jij nooit een gesprek? (aa

of je zegt een keer een dag of twee niks, tenzij hij het gesprek begint. Gewoon even wachten, als hij niks zegt, knoop het gesprek zelf aan en vraag het hem eventueel

Ja, ik zeg idd elke keer pas weer wat na een paar dagen. Ik ben alleen bang dat hij denkt van, heeft ze geen trots ofzo? Als ik elke keer begin… En het is ook wel een beetje zo dat ik het leuk zou vinden als hij een beetje moeite voor me doet… Maar over een paar weken zie ik hem, dus miss word alles dan wat duidelijker :flushed:

same problem here…

Een vriend van me stuurt ook xjes en noemt me soms schatje. Maar bedoelt er verder niets mee, want dat heb ik aan hem gevraagd aangezien mijn vriend jaloers werd.

Maar als jij met hem wil blijven praten, moet je dat gewoon doen :slightly_smiling_face:

Waarom houden meiden precies bij hoe vaak iemand het gesprek begint?

Keuze 1: niet meer praten en wellicht geen gesprekken meer voeren.
Keuze 2: wel praten en gezellige gesprekken voeren.

Wat wil je bereiken als je niet meer met hem praat? Dat hij weet dat jij geen zin meer hebt om te praten? Als je het gezellig vindt, blijf dan praten, no big deal.

ik wil niet echt iets bereiken door niet met hem te praten, maar ik wil me niet teveel opdringen. Ik voel me een beetje een stalker als ik elke keer tegen hem begin te praten;)

Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan het beginnen van een gesprek? Het is toch het belangrijkste om een goed en leuk gesprek te hebben lijkt mij,

Ik weet niet, maar misschien zou het ook wel aan mij liggen maar ik hoor zovaak (bij mij is het ook het geval.) dat jongens niet ze snel een gesprek starten. Ik snap zelf ook niet waarom. Zo zijn de meeste jongens, waarschijnlijk zit het gewoon in hun. Misschien wacht hij gewoon af tot jij een gesprek begint? zou ook nog kunnen.

Ik snap hoe je je voelt, maar meestal merk je zelf wel als je wat opdringerig over zou komen, door zijn reactie bijvoorbeeld. Als hij steeds kortaf reageerd op jou vragen bijvoorbeeld, kan het zijn dat hij het nogal druk heeft of even geen zin heeft.
Maar als hij gewoon met plezier reageerd, ben je zeker niet opdringerig.

ik snap het helemaal, ik heb op dit moment precies hetzelfde maar woont die jongen gelukkig dichtbij. Ik blijf hier gewoon mee doorgaan omdat we daarna leuke gesprekken hebben, ik denk dat als jij contact wilt houden dat ook gewoon moet doen. Bij mij werkt het goed, ( al meerdere keren afgesproken nadat hij dat vroeg)

Dan zou ik zeker contact met hem blijven zoeken, als hij komt, dat is al een goed teken. :slightly_smiling_face:

ik heb zelf niet eens de kans om het gesprek te beginnen, dat is wel een heel ander uiterste :’)

Omg ik heb echt precies hetzelfde… ;( voel me echt stalkerig, maar hij reageert altijd wel enthousiast enzo. hij ging net nog mijn status liken op facebook :slightly_smiling_face:

Maar ik denk als je hem ziet dat het idd duidelijker word.

We hebben niet echt een afspraakje hoor, meer dat we toevallig allebei weer naar zo iets gaan waar we elkaar ontmoet hadden. Maar hij reageerde idd wel enthousiast, dus dat is wel een goed teken denk ik:)