Whatsapp lege chat

Ik heb hem maar even bij Lifestyle gezet.

Een paar dagen geleden had ik iets heel raars met whatsapp.

Er is iemand waarbij ik vaak kijk hoe laat diegene online is geweest(ja ik ben een stalker haha :cold_sweat:) Ineens stond er een lege chat van die gene en mij onderaan de lijst van chats. Normaal gesproken krijg je dat niet als je een keer bij iemand kijkt ook al heb je er nog nooit een gesprek mee gehad.

Ik weet dus niet waarom die chat er staat en ik vind het eigenlijk een beetje eng. Ik wil namelijk niet dat die gene ziet dat ik gekeken heb of hij/zij online is geweest, of dat die gene ook een lege chat van mij heeft.

Ik dacht dat het misschien kon zijn dat die gene mij iets heeft gestuurd, maar het daarna heeft verwijderd voordat het bij me aan kon komen (wat een kleine kans is). Of dat hij/zij ook bij mij heeft gekeken hoe laat ik online was, en er daarom op de een of andere manier een lege chat is ontstaan.

Sorry als het heel onduidelijk is. Weten jullie misschien wat het kan zijn? Alvast bedankt!

Je krijgt alleen zo’n lege app onderin zonder tekst, als er ooit een ‘gesprek’ is geweest of diegene heeft iets gestuurd naar jou, of vanaf jou naar diegene en vervolgens is het gesprek verwijderd.
Probeer het maar een keer uit met een ander gesprek, als je op dat gesprek klikt, dan menu en dan gesprek wissen. Dan zie je dat hetzelfde gebeurd.
Het kan niet gebeuren zonder er enige berichten zijn verzonden, dus zomaar uit zichzelf.

Dat had ik laatst ook :’)
Ik had een gesprek geopend om te kijken of die persoon online was of niet en toen ik weer terug ging stond er onderaan een leeg gesprek.
Iphone toevallig?

Ja dat kan. Niets om bang voor te zijn though, er is niks gebeurd.
Ik heb dat ook met mijn iPhone

whatsapp doet de laatste paar dagen sowieso al raar op mijn iPhone dus het is gewoon een bug. Niks om je zorgen over te maken.

hahahha gelukkig! :cold_sweat: heb idd een iphone , dus dan zal het daar wel aan liggen!

Wat ik me ook afvroeg, als ik een gesprek verwijder of individuele appjes bij mij, worden die dan ook bij de ander verwijderd? nee toch?

nee lijkt mij niet iig