Whatsapp; kan hij me opzoeken?

Hey meiden.
Ik heb een jongen op whatsapp die ik eigenlijk niet ken en ook nog niet in het echt gezien heb. :flushed:
Eerst deed hij wel heel aardig ja, maar nu stelt hij rare vragen en word ik een beetje bang van hem.
Het liefst wil ik hem blokkeren, maar ik ben bang dat als ik dat doe hij me op komt zoeken of mij gaat bellen.
Mijn vraag is dus; kan iemand achterhalen waar je woont met je mobiele nummer?
Ik moet wel erbij zeggen; hij is volgens mij een ontzettende computerfreak. Hij weet heel veel van mobieltjes en computer dingentjes.
Alvast bedankt, <3

Als hij je hackt vast wel, maar ik ga er niet van uit dat ie dat doet.

Euhm geen idee… Als je een Iphone het is het wel mogelijk. (gsxapple) Geen idee of het voor andere gsm’s werkt.

het is waarschijnlijk wel mogelijk, maar dan moet hij al echt een freak zijn moest hij zoiets doen.
Heb je ooit je adres of school of zo gezegd?

Je hoeft geen computerfreak te zijn om te achterhalen waar iemand woont. Het is heel simpel om tegenwoordig op internet aan die informatie te komen, maar als je hem zo leuk vind. Waarom zeg je gewoon niet tegen hem dat je het raar vind wat hij allemaal vraagt ipv hem gelijk te gaan blokkeren.

Volgens mij is het wel mogelijk ja

Als het goed is kan je door iemands nummer te googelen er achter komen waar diegene woont, maar ik weet niet of dit bij alle nummers kan. Ik denk niet dat hij je op gaat zoeken, hoor. Maar voor de zekerheid, waarschuw je ouders alvast even. En gewoon nooit ergens neer zetten dat je alleen thuis bent. Dan kan er niks gebeuren.

Ik denk dat het wel kan… Ik zou het zelf niet voor elkaar krijgen, maar als hij een ‘computerfreak’ is zal het hem vast lukken…
Maar hoe groot acht je de kans dat hij je echt gaat opzoeken? En als hij dat doet, denk je dat hij iets vervelends gaat doen? Want ik zou je er niet al te druk om maken, natuurlijk moet je voorzichtig zijn, maar ik denk dat zo’n jongen wel betere dingen heeft te doen. Niet dat ik hem ken verder en ik weet ook niet precies wat er aan de hand is dus ik zit er misschien naast, maar alsnog…

nee ik heb niet gezegt waar ik woon of waar mijn school is hoor, haha! Maar een vriendin van mij heeft zijn nummer ook, en heeft hem wel geblokkeerd. Nou, hij vond het echt niet leuk… maar bedankt voor de tips!
Wel apart dat het dus wel kan… maar ik zal mijn ouders er zeker over vertellen c;

oja, en even voor de zekerheid;
het is geen jongen op wie ik verliefd ben en hij ook niet op mij c;

Maar hij heeft haar ook niet opgezocht, toch? Dan doet hij dat ook niet bij jou. Hij vindt het blokkeren niet leuk, maar het gaat erom dat jij je er niet prettig bij voelt om met hem te praten, aangezien hij rare dingen vraagt.

ze heeft hem net vandaag geblokkeerd. Maar je hebt wel gelijk :slightly_smiling_face: