Whatsapp groep voor (beginnen met) hardlopen

Heb jij soms ook weleens moeite om motivatie te vinden om te gaan hardlopen?

Daarom hebben wij hiervoor een groep opgestart. Heeft er iemand interesse om in onze whatsapp groep te komen? Gewoon om elkaar te motiveren, tips, resultaten etc. te laten zien.

Liefs Snowflake :slightly_smiling_face:

Een heel leuk idee! Hopelijk zijn er meer belangstellende en worden we zo (weer) lekker actief :upside_down_face:

Ik twijfel. Aan de ene kant vind ik dat ik dat eens moet gaan doen want ik heb echt geen conditie, na traplopen ben ik al moe :’).
Aan de andere kant weet ik toch van mezelf dat ik niet ga.

Lijkt me wel leuk!

Beetje het zelfde als bij soepstengel, maar je kan altijd proberen, dus ja, lijkt me leuk!

Ik ben een paar maanden geleden gestopt met hardlopen (en andere sporten) maar wil ook graag weer beginnen. Denk dat zo’n groep wel gaat helpen als extra steuntje in de rug :slightly_smiling_face:

Ik zit er ook aan te denken om te beginnen met hardlopen. Zo’n groep lijkt me wel wat. :upside_down_face:

Dit lijkt me ook wel leuk! Vooral op dagen met wat slechter weer is extra motivatie wel fijn.

yeahh ik wil er ook graag in!

Hmm… ik denk dat ik zo’n groep ook wel leuk zou vinden, ik ben alleen geen beginner meer… :cold_sweat: Heb wel een blessure die helaas bijna ieder jaar terugkomt, en dan heb ik het vaak wel ff moeilijk om een hele stap terug te doen. Vind het wel leuk om ervaringen van anderen etc. te horen.

Leuk idee! Ik moet echt weer eens gaan bewegen alleen ben ik echt veel te lui :’)
Maar het lijkt me wel leuk om in de groep te komen! Wie weet raak ik zo wel meer gemotiveerd

Aah het weer zit me zo tegen dus ik moet echt warmere kleding kopen hahah… Maar ik wil supergraag meedoen dan kan ik eindelijk weer beginnen! Heb niet echt een goede conditie ofzo, maar dit lijkt me een goede manier!! Zal er nog ff overna denken denk ikk…

Lijkt me super fijn als motivatie, en ook nog gezellig