Whatsapp groep gezonde levensstijl + fit worden

• We zoeken momenteel geen nieuwe leden meer voor de groepsapp-

Als deze er is wil ik er ook wel bij willen!

Afhankelijk van de leeftijd wil ik er ook wel bij. (Of een nieuwe maken?)

Ik ook!

Ik denk dat we wel een nieuwe kunnen maken.
Waar zat jij aan te denken qua leeftijd?

Zo’n groep is geweldig motiverend! Heb ik ook erg lang in gezeten. Lijkt me leuk als ik er ook bij mag.
Zo kan ik jullie ook eventueel helpen! Ik heb een coaching programma waar ik mensen (vaak online) coach om zo fitter en sterker te worden, eventueel af te vallen en er voor te zorgen dat ze lekkerder in hun vel zitten. Als jullie willen kan ik jullie dus helpen en kunnen we elkaar motiveren! Stuur me maar een berichtje of een mailtje (mail staat hieronder)

Als je trouwens interesse hebt in het programma moet je me maar even een mailtje sturen (fitbeautysas@hotmail.com) of kijk even op mijn facebook pagina https://www.facebook.com/EliverFit/

18 à 20 tot 25?

Ik ben zelf 21

Ik ben zelf 18 en zou ook graag mee willen doen!

Is goed! Ik ben zelf ook 21.

Wil iedereen die in de groep wil mij een berichtje sturen met je nummer. We maken een groep aan voor meiden tussen de 18 en 25 jaar.

Ik zou er graag bij willen, maar kan je geen bericht versturen.

Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, lukt mij inderdaad eerder ook niet om een bericht te verzenden.

Ik heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd, lukt mij ook niet je een bericht te sturen

Je hebt nog een vriendschapsverzoek ontvangen. Lijkt me leuk om mee te doen! :slightly_smiling_face:

Ik zou graag mee willen doen! Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd :slightly_smiling_face:

edit: Never mind ik stuur je ook een vriendschapsverzoek :slightly_smiling_face:

Ik heb ook zeker interesse! Stuur je een vriendschapsverzoek :upside_down_face:

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!