Whatsapp groep 20+

Lijkt het je leuk om in een gezellige meiden app groep te komen vanuit heel Nederland om leuke activiteiten mee te doen. Laat het weten in de reactie!

2 likes

Gaaf!! Alleen ben ik geen 20 :no_mouth: :pensive:

Oh euhm hoe oud ben je?

1 like

13 nog maar pfftt haha

Wat voor activiteiten en ik zelf ben bijna 19 :sweat_smile:

Ah wat leuk! Ik dacht mss een keer gezellig festival of lunchen zoiets…

Hee ik zat zelf te denken aan lunchen of een festival zoiets…

Ik zou graag aan willen sluiten, welke leeftijden zijn het vooral?

Lijkt me heel leuk! Ik ben 24 :blush:

1 like

Lijkt mij ook leuk :relaxed: Ik wordt dit jaar 20

Leuk!

Lijkt me heel leuk!

Lijkt mij ook heel leuk!

Vraag mij af of er ooit een groep is gemaakt :see_no_evil:

Ik zat zelf te denken aan 19+ en max 25 jaar

Ah wat leuk! Ik zou graag een whatsapp groep aan willen maken, aangezien meerdere mensen op mijn bericht hebben gereageerd. Mocht je nog interesse hebben. Mag je mij een privé bericht sturen via Girlscene en kan ik een groep gaan maken! X

Ah wat leuk! Ik zou graag een whatsapp groep aan willen maken, aangezien meerdere mensen op mijn bericht hebben gereageerd. Mocht je nog interesse hebben. Mag je mij een privé bericht sturen via Girlscene en kan ik een groep gaan maken! X

Wat fijn om te horen Sara! Ik zou graag een whatsapp groep aan willen maken, aangezien meerdere mensen op mijn bericht hebben gereageerd. Mocht je nog interesse hebben. Mag je mij een privé bericht sturen via Girlscene en kan ik een groep gaan maken! X

Super dat he thought ook leuk lijkt om wat leuks te gaan doen! Ik zou graag een whatsapp groep aan willen maken, aangezien meerdere mensen op mijn bericht hebben gereageerd. Mocht je nog interesse hebben. Mag je mij een privé bericht sturen via Girlscene en kan ik een groep gaan maken! X

Whatsapp groep is nog niet gemaakt! Ik wilde eerst op een paar reacties wachten! Maar volgens mij zijn er wel een aantal enthousiast! Ik zou daarom graag een whatsapp groep aan willen maken, aangezien meerdere mensen op mijn bericht hebben gereageerd. Mocht je nog interesse hebben. Mag je mij een privé bericht sturen via Girlscene en kan ik een groep gaan maken! X