Whatsapp gratis of niet?

Op mijn Iphone 3g wil ik graag whatsapp zetten, maar dit kost geld volgens de appstore. Ik mag van mn ouders niet mn met geld enzo doen, dus kan ik dat dus niet meer downloaden. Volgens mij hebben meer mensen hier last van, maar kan het wel gratis? MAar hoe kan whatsapp dan gratis, want op andere smartphones is het ook gratis.
xxx

Het kost eenmalig geld, maar daarna bespaard het wel geld doordat je minder hoeft te sms’en. Denk ik?

nee, het is gratis.
maar na een jaar kost het geld.

ik heb een blackberry en heb het ook.

is het niet online? dat je internet op je tel moet betalen?

Ik heb de iPod touch, maar ik kan de Whatsapp applicatie helemaal niet vinden? Hoorden van mensen dat hij niet meer te downloaden was omdat er te veel mensen gebruik van maakten ofzo. Weten er hier meer daarover?

Nee de ipod touch heeft idd geen whatsapp.
Maar volgens de Appstore moet ik 79 cent betalen, het geld maakt niet uit maar ik heb zoieso geen creditcard.

via android is het gratis?
Want ik heb gratis Whats app

Gemeen. Ik wil ook whatsapp!

op blackberry en android is het gratis, bij een iphone kost het je 79 cent.

Kan je het niet via internet doen ofzo? Ik wil best geld betalen maar ik heb dus geen creditcard.

Uh, ik weet wel wat waardoor je het gratis kan.
Maar waarschijnlijk kan je dat niet, ik kan het wel uitleggen als je wilt?

Je kan ook een iTunes tegoed kaart kopen, die heb je als het goed is al vanaf 5 euro. Dat waardeer je dan gewoon op en dan kan je met die 5 euro gewoon apps kopen wat je maar wil.

Ja graag!

Je kan ook een click and buy aanmaken, dat is gewoon met je normale rekening en dan word er gewoon 80 cent afgeschreven. Ik heb dat ook, koop regelmatig dingen in de itunes/app store en het is gewoon betrouwbaar (:

Je zou je iPhone/Ipod kunnen Jailbreaken dat hebik ook gedaan, ofja mijn broertje op mijn Ipod.
Wat houd dat in? Dat is dat ALLES, ja echt ALLES gratis is.
Maar, 1 ding, je ipod/iphone KAN kapot gaan.
De kans is klein, want mijn broertje heeft al heel wat ‘klantjes’ gehad, en het is nog allemaal goed gedaan.
Mja, dat dus. :stuck_out_tongue:

Bij mij was hij wel gewoon gratis, maar ik heb een android telefoon…

Ik heb het gratis. (:

Hoe maak je dat?

Oh ja dat heb ik gehoord, lijkt me super fijn. Even kijken of ik het risico een keertje ga nemen.

Maar hoe kn je dat click and buy aanmaken?