Whatsapp gesprekken

Ik ben benieuwd hoe jullie gesprekken met een leuke jongen eruit zien. Hoe probeert hij je te veroveren en hoe ziet zo’n gesprek er dan uit? En wat doen jullie om een mooi gesprek op gang te houden?

Ik heb vaak gesprekken met een jongen op whatsapp maar weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken. Hij toont veel interesse in mij en stelt van allerlei vragen. Zo vraagt hij elke dag hoe het is en hoe mijn dag was. Dit vind ik altijd wel leuk.

Ben benieuwd!

Verschilt heel erg per jongen. Elke jongen is net wat anders op whatsapp en dan kunnen er best grote verschillen qua gesprek in zitten.

Ik wil dit gewoon even kwijt over whatsapp gesprekken met een jongen.
Ga niet de hele tijd zeggen van :
Hey,je bent net online geweest heb ik gezien waarom reageer je niet?
Ben ik niet genoeg voor je? REAGEER!

een vriend van mij liet me zo’n gesprek lezen van zo’n meisje die dit naar hem stuurde:
r
r
r
r
r
r
r
e
e
e
e
e
e
e
e
ea
a
a
a
a
a
g
e
e
e
e
e
r
r
r
r
r
e
e
e
e
v
v
v
v
e
e
e
e
e
n
n
n
n
n

nou sorry hoor maar dan ben je irritant bezig.

Sws zou ik niet hem claimen of dingen vragen als met wie hoe en waar ben je?

etc.
sorry, mijn mening

jeeeezus ik zou gelijk de block erop donderen en ook even uitleggen hoe kapot hinderlijk dat wijf is. Mygoood dat wil je toch ook niet achter je aan hebben :stuck_out_tongue:

Gewoon vragen terug stellen :wink:

Ik whatsapp best wel vaak met n jongen haha. Maar dan ben ik meestal degene die alles zegt en vraagt en dan gaat hij erop in…

ik whatsapp elke avond even met mijn crush. we bespreken de dag even en hij zegt dat hij zin heeft om me te zien zondag. we praten niet steeds door. ik vind het leuker om te praten in het echt.

Ik flirt altijd heel lichtjes (hou niet van flirten via fb/whatsapp ofzo) en probeer er vooral veel humor in te gooien. Een beetje hem proberen te entertainen en vooral gezamelijke grapjes creeëren. En ondertussen even zijn interesses eruit pikken & kijken hoe hij staat tegenover liefde en dat soort dingen.

Mijn telefoon is kapot :stuck_out_tongue:
Maar wat ik zelf irritant vind als een jongen doet: Flippen als ik éven niet reageer, dus dat doe ik zelf ook niet, hoe lastig dat soms ook is :c

Ahahaha, grappig :’)

Ligt aan de manier waarop. Ik vind het op een bepaalde manier ook gewoon interesse tonen.

Mijn broer van 20 heeft mij gevraagd om dit om dit even aan jullie op het forum te vragen:
Hij staat ingeschreven bij een datingsite en af en toe krijgt hij eens een berichtje terug, vaak komt er dan een gesprek uit voort via whatsapp maar op een gegeven moment reageert het meisje helemaal niet meer.
Doen jullie dit ook? Zo ja waarom dan?

Oké nu vind ik je meer op een jongen lijken die hier achter wilt komen ipv dat je een meisje bent…

Toen mijn vriendje en ik nog in de flirtfase zaten, vertelden we elkaar dat we een vampier en een weerwolf waren (beetje kinderachtig misschien, maar het was gewoon voor de grap). Ik zou hem bijten in zijn nek zodat hij ook een vampier zou zijn en we samen eeuwig konden leven, en omdat hij altijd warm was zou hij de warme weerwolf zijn. Verder maakten we veel lol via de whatsapp en aangezien hij op vakantie was en ik thuis zat, stuurden we elkaar veel foto’s van wat we die dag gedaan hadden. En na een paar weken (hij was vier weken weg…) begonnen we elkaar lyrics te sturen over dat we elkaar leuk vonden. En toen kwam hij terug van vakantie, ik beet hem in zijn nek en toen trok hij me in een warme omhelzing en vanaf dat moment zijn we een stelletje (:
En als we tegenwoordig een mooi/lief gesprek met elkaar op gang willen houden op whatsapp, gaan we elkaar altijd scenario’s schetsen van leuke momenten die we samen beleven, met alle gevoelens erbij en dat voelt altijd zo speciaal (:

Srry nu ik het zo terug lees lijkt het inderdaad een beetje raar. Dit komt omdat mijn broer erbij zat en hij zei wat hij graag wou weten :flushed:

Echt heel erg verschillend, sommige jongens praten heel erg veel, de ander weer wat minder.

wat voor soort dingen vraag je dan aan die jongen ?

Tsja. Hoe ziet zo’n gesprek eruit… Bij mij gaat dat meestal vanzelf.
De één begint met ‘leuke dag gehad?’ de ander vertelt dan wat ie heeft gedaan een dan hetzelfde maar dan andersom. En dan praten we altijd gewoon verder. We zien bijna altijd wel een link waarover we door kunnen praten.

En nee, hij probeert me niet te ‘veroveren’, het is meer gewoon gezellig praten enzo. Ja af en toe kwam er een keer iets heel subtiels naar voren, maar niet overduidelijk ofzo.

Ligt eraan welke jongen.
Bij sommige jongens gaat het gesprek heel makkelijk, maar ik heb ook zo’n gesprek met iemand en dan vertel ik iets en dan zegt hij alleen maar oke. Wat doen jullie als een jongen dit bij je doet?