WhatsApp gegevens wissen

Hee, ik weet niet of hier al een (algemeen) topic voor is. Zo ja, let me know :wink:

Okay so mijn telefoon is altijd vol. Ik wis vaak gegevens van apps die ik heb. (als je bij applicaties verwijderen naar WhatsApp gaat kun je gegevens wissen) Ik wil dat eigenlijk ook bij WhatsApp doen, maar ik weet dus niet wat daar het gevolg van gaat zijn. Like, gaan al m’n gesprekken dan weg? Gaan m’n contacten dan weg? Weet iemand dit? Heeft iemand dit ooit al gedaan? Thanks! :slightly_smiling_face:

je contacten worden geïmporteerd vanuit je telefoon, dus het lijkt me niet dat je je contacten kwijtraakt!
Ik weet niet of je veel groepsgesprekken hebt, maar je kunt ook de foto’s en filmpjes vanuit het gesprek wissen en instellen dat deze ze niet automatisch opslaat .
Verder weet ik het niet, hoop dat je hier iets aan hebt :slightly_smiling_face:

Ohja dat kan natuurlijk ook nog, thanks!

Maar eigenlijk wil ik toch ook nog graag weten wat er gebeurt als ik op gegevens wissen druk, want WhatsApp is bij mij 35.91MB in totaal, waarvan 16.45MB aan gegevens zegmaar. Het zou echt schelen als ik dat kon wissen! :wink: Dus UPP :slightly_smiling_face:

Als je op wis gegevens drukt dan moet je je nummer weer opnieuw invoeren enzo. Volgens mij worden je gesprekken hersteld en je behoud alles nog (dus ook groepsgesprekken). Ik had voor de telefoon die ik nu heb zo eentje waar je om de haverklap een melding kreeg dat de opslag bijna vol was dus ik ken het hahaha. Je kunt het wel zonder problemen verwijderen maar ik geef je geen garantie dat de gesprekken die je had er nog staan, behalve de groepsgesprekken in ieder geval.

Okee thanks!