Hee, ik lees dus net dat vanaf 5 juni, whatsapp 5 cent per bericht gaat kosten.
Irritant!!! Voor ping moet je binnenkort ook betalen, wanneer is nog niet bekend…
Reaaally?
Maar ik gebruik pingchat op me ipod, dus ik heb er geen last van
Dat is kut, wou binnenkort een blackberry ;(
Alleen Vodafone en KPN toch?
Wacht, bedoel je met ping > pingchat?
ooh ik heb ook zo’n doorstuurmailtje gehad, maar ik dacht is vast nep… aangezien je dat ook bij msn enzo best vaak kreeg…
maar heb ook al x gehoord dat ze dat inderdaad gaan doen, al een tijd geleden
dus weet het niet meer x)
Maakt niet uit, haha. Ik gebruik het niet.
Met ping bedoel ik voor BB, en het is voor elke mobiel (whatsapp)
Het slaat nergens op! Je betaalt toch Internet en Ping hoort daarin. Je mag je contract beëindigen omdat er zoiets niet instond, maar het erge is dat Vodafone het ook doet of wil doen, T-mobile is bagger en die andere Simple e.d. bedrijven zijn dochtersorganisaties van KPN, T-mobile of Vodafone.
Slaat inderdaad nergens op!
Bron?
Dat mag toch niet zomaar? Alleen bij nieuw afgesloten dingen?
ofzo
Heb het inderdaad ook gekregen van een paar mensen, maar als het echt zo zou zijn zouden ze dat toch wel via sms doen ipv zo’n doorstuurding?
Ik heb het zelf op twitter gelezen van de Twitter van Whatsapp en zie het nu ook veel op internet staan. Ik heb zelf nog geen Whatssap maar net de samsung galaxy s 2 besteld :'D
Maar…waarom heeft iedereen ping/whatsapp als je ook gewoon kan msnen op je Iphone/blackberry/etc?
Wel stupid eigenlijk. Ze willen er meer geld voor omdat ze door Smartphones verlies leiden. Maar ff sirieus… Waarom betalen, als het bij de concurrent gratis is?!
Ik heb een abbo bij KPN tot volgend jaar Januari. Was zeer tevreden maar nadat ik dit hoorde ga ik echt een abbo nemen die je niet laat betalen voor iets wat eigenlijk gratis is.
Ja, maar uiteindelijk gaat het bij elke profider wel geld kosten.
Het lijkt me niet dat iemand 24/7 op msn is
‘‘Een verstandige gebruiker begrijpt natuurlijk meteen dat dit nep is, al was het alleen maar vanwege de spelfouten en de foute schrijfwijze van de app. Iemand probeert onrust te veroorzaken en doet dit door een berichtje rond te sturen, om mensen bang te maken. Ook op het forum van iPhoneclub melden mensen, dat ze het spamberichtje hebben gekregen.’’
Aldus iPhoneclub, voor het hele artikel http://www.iphoneclub.nl/…-voor-betaalde-berichten/