WhatsApp berichten in groepsgesprekken door elkaar gehusseld

Hee!

Ik heb een probleem met mijn WhatsApp. Wanneer ik een tijdje geen internetverbinding heb gehad en er op dat moment in groepsgesprekken is gepraat, ontvang ik dat natuurlijk later wanneer ik wel weer een internetverbinding heb.

Mijn probleem is alleen dat deze berichten dan niet meer op chronologische volgorde staan, maar dat alle berichten van één persoon dan bijvoorbeeld bovenaan staan. Ze staan dan dus niet meer op tijd, maar op contactpersoon gesorteerd. Super onhandig, want dan zijn de gesprekken bijna niet meer te lezen, omdat alles door elkaar staat.

Heeft er nog iemand dit probleem?

Alvast bedankt!

Liefs!

Ik heb dit ook! Maar vind het tot nu toe niet een hele grote ramp, maar heb ook geen oplossing…

Vervelend! Hoe lang heb jij dit al? Had jij het ook al voor de laatste update van WhatsApp?

Dit heeft volgens mij bijna iedereen met android sinds de laatste update.

Anders whatsapp even verwijderen en het er weer terug opzetten, misschien helpt dit. Ik heb er nog geen last van gehad na de update.

Ik heb hier ook last van, inderdaad erg onhandig voor het overzicht. Bij mij heeft het opnieuw downloaden van de app niets geholpen, maar het valt natuurlijk altijd te proberen!

Ik heb het ook sinds de laatste update, echt heel vervelend.

Hmm, hopelijk komt er dan snel weer een nieuwe update die het kan verhelpen!

Ik heb het zelfs al één keer gehad, voordat ik WhatsApp had geupdate! Meer mensen die het al een keer voor de update hebben gehad?

Yep, heb ik ook wel eens gehad. Heel gek en ik weet niet waar het aan ligt, ik heb de update zelfs nog niet gedaan dus het ligt niet aan de update bij mij.

Ja ik had het ook voor de update

Ik had het een tijdje terug, maar sinds de nieuwste update juist niet meer. Dus volgens mij hangt het niet echt samen met de update, maar is het gewoon een random bug. Het is inderdaad super irritant en je doet er niets aan.

Aah oke… Hoelang heeft het bij jou ongeveer geduurd?

Ik heb er ook last van inderdaad… super vervelend.

Ja, ik heb er ook last van.
echt super irritant

Ik heb dit ook wanneer ik wifi uit heb staan. Vind het zelf wel vervelend want het wordt op die manier een heel onlogisch verhaal en gepuzzel om alles goed terug te lezen :stuck_out_tongue:

En iedereen die er last van heeft, heeft Android? Of zijn er ook mensen met een iPhone?

Ik heb idd Android :wink:

Ik heb dat ook gehad pff werd helemaal gek, gelukkig was alles normaal na 2 dagen

Er is een nieuwe WhatsApp update! Hebben jullie die al gedownload? En zo ja, is het probleem bij jullie nu verholpen?

Alvast bedankt voor je reactie!