what's your biggest wish?

Heyy allemaal,
ik verveel me een beetje, school is weer begonnen en zomer voorbij :bored:

Dus ik dacht aan dingen die onmogelijk zijn om te krijgen maar GE-WEL-DIG zouden zijn om echt te hebben en ik vroeg me af wat dat voor jullie is.
dus hier een topic met: wat is jou grootste wens

het kan iets zijn dat wel haalbaar is, of juist het uiterste onmogelijke waar je alleen maar over kan dromen

mijn grootste wens is:
Gratis kleding kunnen kopen.
dit lijkt mij zo geweldig, alle leukste dingen die je maar wilt helemaal gratis. ik hou van kleding alleen de meeste dingen zijn zo duur en daar heb ik het geld niet voor dus deze wens zou ik zo geweldig vinden

ik ben benieuwd naar die van jullie :upside_down_face:

Ik zou heel graag een appartement willen heel hoog en modern en van heel veel glas dat ik over de stad kan kijken. Sowieso interieur/exterieur inrichten vind ik heel gaaf, dat zou ik wel elke dag opnieuw willen doen.

Oeehhh super gaaf!!! Dat soort dingen zijn altijd zo leuk om te maken op spelletjes, inderdaad ontzetten leuk om in het echt te hebben

De jackpot van een paar miljoen euro winnen.

Mijne is echt heel saai: ik wil graag trouwen en kinderen krijgen.

ff

-Ik zou graag een christelijke vriend willen waarmee ik later zal trouwen en kinderen krijg
-Ik hoop dat familie nog lang in goede gezondheid blijft leven

• Dat ik en mijn dierenbaren gezond en gelukkig worden/blijven
  • Over twee jaar mijn studie succesvol afronden
  • Een baan in de revalidatie vinden
  • Een master volgen
  • Een vriend krijgen en daarmee samenwonen

Lekker basics allemaal.

Ik zou heel graag een mooi appartement in Amsterdam hebben.
M’n studie goed en vlot afronden.
Dat iedereen die ik lief heb gezond is.
En ik hoop samen te blijven met m’n vriend in ieder geval voorlopig.

• verhuizen; maar heb een bod staan op een woning dus zit beweging in
  • trouwen; doe ik in oktober
  • zwanger zijn/kindje krijgen; zit 2019 in de planning
  • samen met aanstaande man heel veel reizen en herinneringen maken en genieten van ons nieuwe huis

Allemaal best haalbaar :slightly_smiling_face:

• Trouwen en kinderen krijgen
  • Op wereldreis gaan
  • Een hele grote boekenkast hebben.
  • Terug verhuizen naar Noord Holland (met name Amstelveen)
  • Lekker op vakantie gaan
  • Een miljoen winnen :smirk:

~ Om later een succesvolle en goedbetaalde baan te hebben. Zo kan ik de mensen “paybacken” door ze bijvoorbeeld uiteten te nemen en dure cadeaus voor hen te kopen. Kortgezegd, wat ze vroeger allemaal voor mij hebben gedaan, wil ik later graag terug doen.

~ In een modern appartement gaan wonen op een hoge verdieping met mooi uitzicht in een grote stad. Bijv: Rotterdam, London of Newyork

• Die ene creatieve baan bij een YouTuber in LA die een volledig eigen kantoor opgericht heeft en nu zo’n 35 mensen in dienst heeft. Het ziet er altijd zó gezellig uit in de behind the scenes in zijn vlogs! Fantastisch!

• Zo’n kamper roadtrip in Amerika, dat je in 42 dagen een kamper van de ene kant naar de andere kant mag brengen.

• De droomreis met mijn beste vriendin door Zuid-Korea

Precies dit tbh

Trouwen met een lieve man, een huisje hebben (die we ook samen opknappen), samen de wereld rondreizen en dan op een dag kindjes krijgen. En een baan waar ik me voldaan in voel.

• Dat #metoo ooit niet meer nodig is omdat men gewoon respect heeft voor een ander
  • Dat racisme helemaal verdwijnt en mensen door gaan hebben wat ze precies zeggen (ik was ook nog niet zo lang geleden zo’n ignorant fuck)
  • Dat er niet meer gestemd hoeft te worden over “het homohuwelijk.” Het is toch belachelijk dat dat niet gewoon overal mogelijk is? Dat er serieus over gestemd moet worden? Dat de meerderheid van het land blijkbaar toestemming moet geven?
  • Dat ik naast een Lush winkel woon.

Ja
omg
ja

Dat ik ooit uit de rouwperiode kom