What's wrong?

-

Vraag het aan degene die hem gezet heeft.

Ik denk dat je huid een beetje is geïrriteerd. Maar als je het niet vertrouwd kun je beter even langs de dokter of een tattooshop ofzo gaan!

Zou het eventueel kunnen dat je een beetje zwelling hebt en dat je staafje te kort is en dat het daardoor irriteert? Ik weet niet of dit bij navelpiercings zo is maar met veel piercings word daar rekening mee gehouden. Ik zou langs een piercer gaan om die te laten kijken.

Dat is normaal als hij er pas 3 dagen zit.

Ja zoiets vermoedde ik ook al. Dat mn staafje te kort is en door de zwelling dat gaat irriteren. Maar kan je dit ook oplossen zonder naar de piercer te gaan?

Up

Die van mij ging ook ontsteken in het begin terwijl ik hem goed verzorgde. Ik moest hem elke dag schoonmaken met zeezout wat ik van de piercer had gehad ( in jouw geval een spray) en onder de douche alleen shampoo gebruiken zonder parfum.
Als dat na een tijdje nog niet helpt moet je of een grotere piercing of je lichaam stoot de piercing af en dan moet je hem dus eruit halen.

Succes!

Up

Je hebt m pas 3 dagen… zou m een week lang elke dag even weken met zoutoplossing (zoutoplossing maken en een beetje in een shot glaasje doen, glaasje op je navel zetten en een paar minuten gaan liggen/zitten) en verder gewoon afblijven.

Misschien wel een goed plan ja. Thanks. Nog meer ideeën??

Hij kan mischien op de verkeerde plek zitten? iemand die ik kende had dat ook, en dat ging erg ontsteken en rood worden enz… maar dat lijkt me niet eigelijk …

Nee hij zit wel gewoon op de goede plek.

Er zit nu iets groens omheen het is opgedroogd. Is dit wel goed of is die nu ontstoken??? Help :astonished:

Komt dat groene niet gewoon van je piercing? Net zoals je hebt als je bv. nieuwe ring hebt?

Wondvocht of pus. Ik zou écht naar een piercer gaan, al zeg je maar dat je een langer staafje wil voor je nieuwe navelpiercing. Misschien willen ze 'm er wel voor je indoen.

Het probleem is dat ik net op vakantie ben geweest en ik nu geen geld meer heb.

Stop met unicura en begin met zeezouten… mijn navelpiercing zit er nu een maand in en zelfs aan het begin is hij nooit zo rood geweest. Ik behandelde hem ook eerst 2 keer per dag met unicura, nu zeezout ik 2 x per dag even 10 minuutjes en je merkt toch dat er elke keer wel wat viezigheid vanaf komt. Dus haal een zakje zeezout, maar een oplossing en zeezout hem eens 10 minuten. Ik wil niet weten wat voor vuiligheid er bij jou vanaf zou komen…

Oh en een zakje zeezout is echt niet duur, bij mij was het 1.39. En ligt het aan mij, of ziet het staafje er best ‘vies’ uit? Als je hem hebt gezeezout, maak het eens goed schoon rond het staafje met een wattenstaafje, misschien dat dat ook helpt.

Wow wtf. Je hebt sowieso het verkeerde materiaal erin eigenlijk. Piercings moeten gezet worden met titanium, misschien ben je allergisch voor chirurgisch staal.