What's wrong with her?

Okee, ik heb dus een vrienden en sinds een paar dagen doet ze anders/afstandelijk tegen me. Ze komt niet naast me zitten, praat niet tegen me, groet me nieteens enzovoort. Want maandag deed ze nog gewoon normaal. Ik zelf denk dat het komt omdat ik met een vriendin tijdens een pauze gewoon stond te praten toen haar/haar groepjes’ vijand dus bij ons kwam staan en praten en toen keken ze al om zo van ‘Wat doet zy nou weer bij hun’. Later die dag deed ze zelf nog gewoon normaal gewoon zoals we gewoonlijk doen lachen, praten enzo. En dus de volgende dag kwam ik op school en ja, we groette elkaar niet en ze zei niks en kwam niet naast me zitten. Ik had zoiets van je moet het zelf weten… Als je nou zo triest ben om zo tegen mij te doen alleen omdat ik met je ‘vijand’ stond te praten, ik bedoel jullie mogen elkaar niet dat wilt ook niet zeggen dat ik haar ook niet mag want ik ga niet achter iemands kont aan lopen. Ik geef gewoon iedereen een eerlijke kans want zij gaat niet voor mij bepalen met wie ik om ga. En daarnaast voel ik me ook best wel genaait want toen ze t moeilijk had en de hele klas tegen haar keerde was ik er wel voor haar, ik was de enige die ze had en dan krijg ik dit voor terug en het lijkt er ook op dat ze mij voor dat groepje heeft omgeruilt.

Alleen ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet doen?

gewoon aan haar vragen of er iets is :slightly_smiling_face:
ze heeft nooit gezegt dat het te maken heeft met dat meisje waar je mee stond te praten, of dat er uberhaupt iets was. ga jij wel naar haar toe om te praten enzo?? als ze je dan negeert, bel haar dan, dan kan ze moeilijk niks terugzeggen :stuck_out_tongue:
succes

Idd ga met haar praten :grinning: en dan kom je er waarschijnlijk wel achter wat er is :stuck_out_tongue: