What's wrong met 'm..

Hee!
Ik ken dus zo’n jongen, 2 keer mee afgesproken, en we cammen (ahah klinkt heel fout, maar we doen dat cammen gewoon normaal hoar:D) soms ook, en we spreken elkaar élke dag op msn en we smsen ook heel veel sinds een half jaar ongeveer. Nou was ik met 2 vriendinnen, en we gingen op msn tegen 'm praten. En we waren nogal melig, en mn 2 vriendinnen zeiden zo tegen 'm, ze is beneden de titanic aan het kijken met ons broer -.- Weet ook niet waarom… Ik dacht ‘kut’ maar ik dacht ik laat het maar zo…
en nu sprak ik 'm net weer op msn en nu doet ie heeel kortaf, en als ik vraag wat r is zegt ie 'nee niks… ’ enz. en ik denk dat ie jaloers is,
Maar hoe kan ik het nu weer goed praten. Want ik wil 'm niet kwijt! en ik wil eigenlijk niet zeggen dat ik niet echt film was kijken beneden met hun broer wat dat komt heel dom over als ik zeg; 'nee dat was een grapje van ze om jou jaloers te maken ’

Dus help alsjeblieft!

xx

Die draait vast wel weer bij en als ie daarom al jaloers is, dan heb je ook niet zoveel aan hem. Zou ook eventjes tegen die vriendinnen zeggen of ze dat voortaan willen laten…

eerlijk zijn is denk ik het beste,
ookal komt het misschien dom over,
maar denk dat dat het slimste is…
anders kan je zeggen dat je vriendinnen op je msn waren, en hem uit teste ofzo?
succes ermee iig!

Als hij jaloers is, ligt dat toch niet aan jou? Zelfs als het waar zou zijn dat je met een jongen film aan het kijken was, hoef je je daar toch niet voor te verontschuldigen?

Nou je kan ook zeggen dat die broer homo is.

Of 10 jaar jonger

haha idd XD

Bedoel je niet ‘What’s wrong with him…?’

oppassen op hun broertje (A)

oh en trouwens… als het wel ooit wat zou worden komt ie er toch wel achter

zeg gewoon eens : god die broer van… is zo’n vage jongen! hij is wel grappig soms denk ik echt… wtf.

dan wéét hij dat je idd ‘film aan het kijken’ was maar dat je 'm niet leuk vind.

Ben je zeker dat het daarom is? Misschien heeft hij gewoon een slechte dag?

Praat gewoon met hem.
Niet doorzeuren, maar zeg wel even dat hij niet jaloers hoeft te zijn en dat je vriendinnen maar wat zeiden…