What would you do, gay stel.

```html

Ik vind dit echt een geweldig concept. Heb nu een paar dingen hier van gezien. Ik vind het echt knap van die blonde vrouw. Wat zou jij doen?
```

ik vind het idd ook knap van die vrouw, dat ze voor dat stel op komt. het is sowieso ook niet normaal als homo-koppels zo worden afgekraakt, ik vind het alleen al zo knap dat ze ervoor uit durven komen!

precies! Ik zou me zoiets ook héél erg aantrekken, aangezien mijn beste vriend homo is. Hij is een keer tijdens het uitgaan in zijn been gestoken met een mes, alleen maar omdat hij homo is. :confused:

^ wow, dat meen je? dat is echt heel erg, je moet juist respect voor hun hebben, het zijn ook maar mensen hoor… volgens mij is er trouwens minder commentaar op lesbi’s dan op homo’s, of heb ik dat verkeerd? :flushed:

Da’s vaak wel zo, aangezien mannen het schijnbaar geil vinden als twee meisjes/vrouwen zoenen.

[i]ik moet eerlijk zeggen,
toen ik laatst 2 jongens zag zoenen met uitgaan,
keek ik wel even raar op.

niet dat ze het niet mogen,
ik vind juist dat het moet kunnen,
en normaal gevonden moet worden!

goed experiment! [/i]

Thumbs Up voor de blonde vrouw.

Maar ik had er ook wat van gezegd als ze superklef gingen doen. Dat zou ik bij een hetero koppel ook doen, sommige dingen moet je gewoon thuis laten.

Ik vind het zo tenenkrommend als iemand een kutopmerking maakt naar homo’s toe of over homo’s, mijn beste vriend is homo en ik zou het me ook heel erg aantrekken als er zo’n debiel zo over homo’s zou praten. Go away man, het is 2011.

Ja inderdaad. Ik vind dat mensen gewoon niet overdreven klef moeten doen, hetero of homo.
Ik vind die blonde vrouw heel goed. Ik zou, net als zij doet, op komen voor het homo stel. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zich druk maken over homo’s, dat is toch je eigen keuze?

Hoe bedoel je eigen keuze? Of je homo bent of niet? Want daar kies je écht niet voor hoor.

Of ik voor die twee op zou dúrven komen weet ik niet (heb er niet echt de ballen voor haha) , maar ik vind het sowieso belachelijk dat er mensen zijn die iets tegen homo’s hebben. Ik bedoel, jezus zeg, er is toch niets mis met ze? Het zijn gewoon mannen die toevallig niet op vrouwen maar op mannen vallen.

Hier wordt ik best wel vrolijk van. (: En dan bedoel ik van het feit dat er in dat filmpje toch best veel mensen er iets van zeggen als iemand zo onbeschoft doet. Ik had het vele malen erger verwacht.

Goed experiment!

Wat ik zou doen? Eens met Dormant dat ze niet zo klef moeten doen en dat ik het ook tegen een hetero koppel zou zeggen, en voor ze op komen. (als ik de ballen heb) Maar ik zou zeker weten geen negatieve gedachtes hebben over hun behalve dat ze te klef zijn.

Jezus. Ik kan er echt ZO boos om worden om die mensen die dat echt ‘irritant’ vinden. Serieus. Ik heb dan echt zin om de hele fokking avond om die mensen heen te hangen als ze zélf met iemand zijn ‘EEEEW IEEEEEW THAT’S DISGUSTING OMGGGG EEEEEEW GROOOOSSS’. De hele avond, echt.

Goed dat veel mensen toch voor hun opkwamen! :slight_smile:

I LOVE GAYS!