What to wear??

Ik heb binnenkort een schoolfeest die toevallig op mn verjaardag valt dus ik wil er wel een beetje feestelijk uitzien…
Ik ga morgen naar den bosch opzoek naar een leuk topje/shirtje, maar ik heb nog geen idee wat ik wil. Heeft iemand een leuk idee voor een party outfit? Ik hou vooral van iets stoers…

xx

Qua outfit: Geen idee, maar ik vind het wel leuk als je een feestmutsje opzet en wat slingers op je hangt. =D

Hahahah xD Dat is wel vet alleen dan zit ik daar mee! Wel een goed idee misschien doe ik er nog wat mee ^^

een mooie jurk kopen, heel feestelijk & idd misschien een feesthoedje haha.
en mooie high heels! :’) iets waar je iig goed mee opvalt haha.
veel plezier & alvast gefeliciteerd! hoe oud word je? :3 oh, misschien iets waar je leeftijd op staat ofzo. ;p

Ik zat ook al iets met hakken te denken alleen kan ik niet op lopen :frowning_face: Dankje (alvast xD) Ik word pas 14 dus het niet heel bijzonder maar goed…

Nja als je op een gegeven moment denkt: Nu is eht genoeg geweest kan je het altijd nog in de prullenbak dumpen. =P

Doe een leren legging aan met een tuniekje met glitters/pailetten. Glitters in je haar, bij je ogen. Wel een beetje standaard zo,m aar misschien kun je er wat mee.

hej, ik zou ook voor de leatherlook gaan, miss leren legging met een leuke tuniek en een kort leren jasje? succes ermee:D

Een leren legging is wel 'n beetje… plakkerig @ een schoolfeest? -letterlijk plakkerig hoor haha- Wél een leuk idee!

Ik zou ook gewoon glitters doen enzoo, oooh ik ben verliefd op de pailletten-legging bij de H&M maar die zou ik alleen aandoen bij of dit soort feesten of… niet?

Hmmmm. Gewoon je kast (&die van je vriendinnen!) doorzoeken :slight_smile:
Leuke kapsels, make-up & 't moet ook lekker zitten natuurlijk…

Sorry, hebje vrij weinig aaan maar… VEEL PLEZIER xxx

ik zou zo een button kopen met ‘‘Hi! today i become fourteen!’’ ofzo of doe een kroontje op hihi. dat staat ook leuk :grin:

Dat staat wel heel erg ‘ik wil dat mensen mij feliciteren’- achtig.

die slingers zijn idd leuk, en ik zou een kroontje opzetten, doen ook veel mensen bij ons op schoolfeesten :stuck_out_tongue: veel plezier !

dat is toch ook de bedoeling als je jarig bent of niet? Hoef je ook gelijk niet meer te zeggen hoeveel jaar je bent geworden :grin:

Een jurkje met een leren jack en high heels?

Een hoge strakke taillerok met een leuk truitje of een strapless truitje, hieronder staan muiltjes/ballerina’s heel erg leuk!! Combineer het met grote en opvallende sieraden en maak het eventueel af met een tiara.
Succes!!