What to wear with New Years Eve ??

Hey meiden, ik ben op zoek naar een leuk jurkje voor oud en nieuw. Ik koop daar nooit wat aparts voor dus vond het dit jaar wel een keer leuk om iets te kopen.
Ik ben op zoek naar een (niet super kort) strak jurkje, met half lange mouwen zeg maar. Het liefst zwart.

Ik heb overal gezocht, maar ik kan niks leuks vinden. Weten jullie misschien wat leuks? Het liefst niet uit een webshop, of in ieder geval een winkel waar ik ook gewoon langs kan gaan, aangezien het versturen van kleren rond deze tijd niet echt snel gaat!

Alvast dankjewellll

Ik zoek topic.

Uppp.

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/kerstnieuwjaars-outfit-20122013-256078.0.html

Ik kan nergens vinden wat ik precies bedoel. Waarom stuurt iedereen je steeds naar die algemene topics als je iets specifieks zoekt…

Ik kan niet opmaken uit je verhaal wat je nu zoekt… Ja een apart jurkje, maar wat is voor jou een apart jurkje?
Als je in die topics kijkt, zie je vaak al leuke dingen langskomen. Daar kun je kijken waar ze gekocht worden en dan heb je dus je antwoord.
Maar goed, wat voor een jurk zoek je?

Ik heb slechte ervaringen met panty’s zo 's nachts.
Dus neem van mij aan:
Doe gewoon lekker een jeans aan :slightly_smiling_face:!

“Ik ben op zoek naar een (niet super kort) strak jurkje, met half lange mouwen zeg maar. Het liefst zwart”

Ik heb trouwens al een jurkje, maar deze heeft gewoon bandjes. Als ik niks vind doe ik dat aan haha, maar alle tips zijn welkom.

@xpaaam: ik doe of een panty of een legging aan (weet ik nog niet haha) met zwarte laarzen. Die zijn al versleten dus die kan ik mooi aan als ik uitga. Wilde graag m’n pumps aan maar dan ben ik veel te lang… :frowning_face:

heb je en plaatje van iets wat je ongeveer bedoeld; dan weten wij beter wat je smaak is haha

dit, of het ik-zoek-topic. Slotje.