What to wear with: bruine slangenleer heels

Hoi iedereen :slightly_smiling_face:,

Ik heb laatst hoge hakken met een print van bruin slangenleer gekocht alleen ik weet totaal niet hoe ik ze moet combineren?
Hebben jullie enig idee?

xxx Amber

Witte broek?

Heb je een foto?

Een foto is inderdaad wel handig! :slightly_smiling_face: En verder, als het zoiets is als ik in mn gedachten heb vind ik een witte broek daar juist niet mooi bij staan.

Ooh ja tuurlijk! hier is de link van de foto: http://tinypic.com/r/34sozye/6
Ik vind persoonlijk een witte broek er ook niet mooi bij staan.

Met vrijwel alles, zolang je het bruin maar ergens terug laat komen in je accessoires of in een bruine top o.i.d.

Die zijn idd niet zo mooi, haha!

kan eigenlijk alles bij toch, een spijkerbroek en een wit shirtje ofzo bijvoorbeeld, shirtje in je broek en dan een riempje om.

@KOPJECHINO, huh hoe bedoel je? :stuck_out_tongue:

@KOPJECHINO, huh hoe bedoel je? :stuck_out_tongue:

ik hou zelf niet zo van slangenleer maarr deze vind ik dan wel weer leuk.
Denk dat ze vrijwel overal mee kunnen… Misschien met een wit jurkje ? Of met gewoon een skinny en bijvoorbeeld een topje met kant. Alles kan wel!

Ik vind ze niet mooi, maar daar heb je niks aan xD
Ik denk alles dat wit en bruin is, past erboven. Maar andere kleuren staan niet zo gauw. (Mosterd/gras)groen kan nog wel, denk ik.

je kunt ze ook combineren met een zacht-roze, beige of lichtbruin jurkje. Veel succes!

Zwarte skinny, wit tshirt/blousje en beige blazer en evt gouden accessoires.

Bedankt voor alle leuke tips! Ga zeker gebruik van deze ideeen maken :grinning:

een lichte skinny jeanss?
met een zwart t-shirt en mmm… gouden accessoires? x

witte broek - lichte skinny jeans en zwart shirtje met een copere - goude ketting met een leuke hanger. :slightly_smiling_face: vooral rustig houden omdat je al hele opvallende schoenen hebt!