What to wear naar... een bruiloft!

haj,

ik ben 15 jaar en ga in de zomervakantie naar een extreemchique bruiloft van familie. Ik moet avondkleding aan maar ik weet niet wat! want eigenlijk hebben we thuis niet zo heel veel geld dat we *twee kinderen, twee ouders* een jurk of pak van 700 euro kunnen kopen.
weet iemand waar ik een chique/mooie avondjurk in maat 38 *wat tegen die tijd eigenlijk 36 moet wordenXD* kan kopen die betaalbaar is? dus onder de honderd euro.

heeeeeeeuuuuuuuul erg bedankt.

Verkeerd, sorry,

Eehm bij de Mango hebben ze vaak wel leuke jurkjes en de H&M feestcollecties?
En dan natuurlijk nog Asos en Lipsy London!

Ik zou kijken bij vintage-winkels, of gewone betaalbare winkels als H&M. Met nepbloemen, sieraden en mooie schoenen kan je het er al heel speciaal uit laten zien. [En als je wat creatiever wilt zijn, kan je bij de bouwmarkt ook bijv. kettingen kopen [die zijn er ook heel smal en fijn] en gebruiken om de halslijn te versieren, of om te gebruiken als bandjes. Een mooi lint om je middel kan ook al heel chique staan :slightly_smiling_face:]

in Den Haag heb je een tweedehands winkel zitten, secondhand Rose en die heeft echt heeeeele mooie jurkjes. niet goedkope troep, maar meer Chanel pumps en italiaanse designer jurken :slightly_smiling_face:

Bij de Zara hebben ze mooie avondjurkjes van 40 tot 80 euro. Ik zou zeker daar eens kijken!

Edit: ik bedoel wel de “Women” collectie, niet TRF.

Ik wist echt niet vele mensen 700 euro was voor een jurkje neertellen? Ik koop mijn bruiloftjurken in de zara, mango, ASOS enzo…

River Island

Inderdaad, asos en zara zijn geweldig op dat gebied! En soms, als je geluk hebt ook marktplaats!

Deze van de h&m vind ik wel erg mooi & chique!

http://i55.tinypic.com/346szly.jpg

misschien moet je even wachten tot ná de examens. dan heeft iedereen gala gehad en zijn die jurken allemaal weer in de uitverkoop. tenminste meestal is dit zo, net als met kerst.

Kijk op nelly.com, ASOS.com, zalando en eventueel shopbop.com. Daar hebben ze meer dure merken, maar het is in dollar en misschien komt het wel op een mooi prijsje in euro’s!

Ja! Ik weet niet waar je woont, maar ik zou kijken bij de Peek&Cloppenburg. Zit in Amsterdam, Den-Haag, Utrecht en Rotterdam. Daar verkopen ze hele mooie feestjurken, ze hebben namelijk een cocktail afdeling. Heel veel van die jurken zijn onder de honderd euro :slightly_smiling_face:

Misschien kun je een jurk huren? Die jurk ga je daarna toch niet vaak meer dragen waarschijnlijk, dus dan maakt het toch niet zo veel uit?

En ander: bij Laura Dolls in Amsterdam hebben ze heel veel tweedehands jurken, nog supermooi en alles maar wel goedkoper in verhouding. (:

ik heb gister nog een mooie gehaald bij de H&M voor de bruiloft van mijn neef. Misschien moet je daar eens kijken.

Je kunt overal goedkope nette jurken halen, ik zou alleen niet voor H&M gaan omdat die snel te herkennen zijn en dan komt het alsnog cheap over x___x

Maar mijn zusje ging voor haar eindgala gewoon naar de Zara waar ze een jurk voor onder de 100 euro kocht, wss zelfs onder de 60 euro. Je kan daar ook een chique pak halen, voor je vader. New Look heeft ook veel leuks, River Island of Jane Norman. Genoeg keuze dus :3

Nah, ik vind het eig ook niet kunnen als mensen dan maar in een spijkerbroek komen. Ik zou ook wel een dresscode willen op mijn bruiloft. Geen zwart voor vrouwen x___X blegh, wil ik niet terug zien op de foto’s.

heb even rondgesnuffeld op zalando.nl (gratis verzending:P) en dit is erg leuk en de meesten ruim onder de 100euro

witte strapless

kort roze

blauw met strik

bruin met bloem

wit simpel

HEEL mooi geel

lang grijs

strapless roze

dit is prachtig jurk maar 29,95 prijsje http://www.uwantisell.nl/index.php?action=article&aid=17763

http://www.jurkjes.nl/categorie/galajurken.html

het meeste is rond de honderd :slightly_smiling_face: