what to say?

hey hey
Er is een jongen die mij leuk vind en ik vind hem ook leuk. We appe elke dag en dat is er leuk. Dinsdag komt hij even iets af geven bij mij en dan blijft hij even alleen we zitten allebei met het probleem dat we niet weten wat we moeten zeggen tegen elkaar. Die jongen en ik hebben nog geen relatie. als jullie plz willen helpen zou dat heel fijn zijn. xxx

Hoe weet je zo zeker dat hij niet weet wat hij moet zeggen? Misschien wil hij iets over zijn dag vertellen. En; als je elkaar leuk vindt, dan is er altijd wel iets om over te praten.

Hij zei tegen me dat hij niet wist wat hij moest gaan zeggen dinsdag…

Ja, want dat is ook erg nuttig om nu al te bedenken wat je dinsdag wil gaan zeggen. Dat doe je toch ook niet als je met een vriendin afspreekt. Zeg gewoon ‘tot dinsdag’ en als het zo ver is dan komt het heus wel goed.

^ Ja precies, komt wel goed. Je vraagt of hij wat te drinken wil, je gaat op de bank zitten of iets dergelijks en dan komt er heus wel wat in jou of hem op. En als je wat zou bedenken gaat het in het echt toch vaak heel anders als dat je in gedachten had(;