What to do?

Haaai allemaal.

Ik zit een beetje ergens mee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik zit bij een jongen in de klas, en hij is echt heel lief enzo tegen iedereen altijd. Hij is best wel knap en hij kent echt ongelooflijk veel mensen, zo ongeveer ie-de-reen. En iedereen ziet hem gewoon als vriend enzo volgens mij, en ik eerst ook maar dat is een beetje verandert omdat ie me zoveel aandacht geeft (hij is best wel handtastelijk, maar het kan allemaal nog nét zegmaar). Mensen zeiden eerst ook van dat we elkaar leuk vonden enzo omdat dat blijkbaar zo leek. Maar ik probeer het gevoel steeds weg te drukken zegmaar, alleen het lukt gewoon niet! Want als ie dan weer iets liefs doet, hand op mijn hand ofzo, of iets liefs zeggen dan ben ik weer terug bij af. En hij doet het wel meer bij mij als gemiddeld, dus dan voel je je toch speciaal. Maaar het probleem is dus dat hij veel te veel meisjes kent, en hij dus nooit aandacht zou kunnen hebben voor 1 persoon. Maar hij is zo lieeeeef! Wat moet ik doen, help! Hoe maak ik hem duidelijk dat ik 'm wel leuk vind en moet ik dat wel doen?
(trouwens, ik fitness ook elke week met hem :wink:)

ik zou wel voor m gaan :slightly_smiling_face:
maar je kan ook misschien een keer vragen hoe het zit met al die
andere meisjes enzo… ?

Maar dan weet ie meteen dat ik hem leuk vind en dat moet ie toch zelf weten uiteindelijk…? Zucht.

Nee heb je, ja kun je krijgen!