What to do??

Okee, het zit dus zo;
Er is een jongen die ik al een tijdje leuk vind.
Maar… het is nogal lagstig/raar want; hij zat bij mij op de basisschool, maar altijd een groep hoger. Ik ben dus toevallig naar de zelfde school gegaan, hij is afgelopen jaar blijven zittten en kwam dus bij mij in de klas.
(dat was 1)

Ook vond hij aan het begin van het schooljaar mijn beste vriendin leuk (nogal duidelijke signalen, etc…), ik vond hem toen nog niet leuk trouwens. Die vriendin heeft hem wel even duidelijk gemaakt dat zij hem niet zag zitten.
(2)

Nou doet hij sinds gisteren ineens heel anders, (ik vind beter ;p)

• Hij opperde dat ik maar een keer achterop bij hem op de brommer mee naar school moest (wat niet zo handig is, want ik heb mn eigen scooter maarja,… maakt niet uit)
  • Nadat ik smste dat ik niets van wiskunde snapte (slap,… maar ik moest even wat bedenken) zei hij; ahh, hoeveelste uur heb je morgen, kan ik het ff uitlegge
  • nu heeft hij dus de pauze met zn vrienden opgeoffert om mij wiskunde uit te leggen (wat ik stiekem beter snapte dan hem, maar daar gaat het niet om)
  • hij vroeg of ik langskwam toen hij aan het werk was, en toen ik kwam, bleek ie me te hebben geklokt ( hij zei ineens; zoo dat duurde lang, 45 minuten!)
    **en dan nog wel wat dingen**

Enne, die vriendin die hij dus eerst leuk vond, denkt dat hij mij wel leuk vind en dat ik er voor moet gaan, maar ik ben dus bang dat als ik het verkeerd heb, ik niet meer normaal met m kan doen, en aangezien ik toch best vaak met hem en zn vrienden omga, zal dat wel akward zijn…

dus mijn vraag: WAT MOET IK HIER VAN DENKEN/ MEE DOEN??
ps. ik hoop dus stiekem dat hij meer lef heeft dan ik, maar daar heb ik mn twijfels over

Sorry voor het lange bericht

(1) Tip: Ga nooit met iemand waar je bij in de klas zit, dat kan alleen uit draaien op drama. Je zit constant op elkaars lip, er gaan roddels ontstaan en stel dat het uitgaat dan lijkt het me niet dat je nog een paar jaar met je ex in de klas wil zitten.

(2) Als je maar zorgt dat hij niet via jou omhoog wil werken naar je vriendin…

(3) Ik zou het lekker aankijken, rustig aan en neem de tijd. Toch zou ik wel nog even naar punt een kijken en voordat je iets met hem gaat ondernemen even heeel goed nadenken. :slightly_smiling_face:

Liefs

Dankje voor je reactie, …
Naja voor dat met die vriendin ben ik eerlijk gezegt niet zo bang, want zij heeft HEEEEL DUIDELIJK laten merken wat ze van m vind :wink: en hij noemde haar vandaag een secreet
(hmm… ik probeer het blijkbaar goed te praten, oeps…)