weg ftooo
Dat haar is echt super lang. Haar dat langer dan dat is vind ik zelf gewoon té lang en onverzorgd, dus ik zal zeggen, knip zeker een stukje af! En met een beetje laagjes of een lok o.i.d. is ook wel leuk.
Ik weet niet hoe je haar er nu uit ziet, maar die lengte op de foto is heel mooi!
Is dat 't haar dat je nu hebt?
ik zou er een ongeveer 10/15 cm af van knippen, zonde om er een heel stuk af te halen! Maar dan staat het net iets verzorgder, snap je
jaa dit is nu
precies dit, ik zal er 15 centimeter vanaf halen zodat het er wat gezonder uitziet. Je haar is heel mooi dus ik zou het wel lang laten.
oke (:
^ 15 cm, en doneren aan een organisatie die er pruiken oid voor maakt (:
Dat kan alleen als ze t nooit heeft geverft …
^ Dat is wel een goed idee, maar daarvoor moet het 25 cm lang zijn dacht ik
@TS Kan je natuurlijk doen als je wilt, maar persoonlijk vind ik het zonde van jouw haar.
klopt, 15 cm is daar te weinig volgens mij.
voor stichting haarwensen wel, maar er zijn meerdere organisaties.
hier kan het al vanaf 15 cm: http://www.haardonor.nl/html/doneren.php
en hier zelfs vanaf 10: http://www.pruik.nl/haardonatie/index.html
maar ik denk ook aan de ene kant als ik 15 cm eraf haal die lengte hebben best veel meisjes, maar aan de andere kant denk ik ook zovan misschien ga ik spijt krijgen als ik zoveel eraf haal als ik op die foto laat zien …
Maar dan moet je er wel zoveel af willen knippen, het is misschien zonde om er zo veel af te knippen, want met een stukje ziet het er weer mooi en verzorgd uit want je hebt heel mooi haar (: Maar je kan er misschien over nadenken, het was slechts een tip
ik zou het dode stukje helemaal onderaan in het midden afknippen. dus ongeveer 15 cm ja.
Ja oke …
Het mooie aan haar is ook dat het gewoon weer aangroeit
Ja maar het duurt even voordat het aangroeit he haha
Wat wil je zelf? Het is wel gezond voor je haar om het zo nu en dan bij te knippen, dan groeit het ook ‘sneller’ dat wil zeggen, het groeit gezonder aan zonder dat het snel afbreekt en blijft langer mooi. Wil je een totaal ander model of wil je het een beetje zo laten? Ik bedoelde maar als je het af wilde knippen, dat je kon overwegen het te doneren, omdat het anders toch wordt weggegooid en je zo nog iemand kan helpen. Omdat hierboven al stond dat het na 15 cm weer heel gezond zou ogen, was niet opgedrongen bedoelt hoor (: Je meot natuurlijk zelf beslissen wat je met je haar doet